Modlitba človeka, ktorý upadol do ťažkého hriechu

0
Drahá Matka ustavičnej pomoci, čo som to spravil - ja úbožiak! 
Znova som vo svojej duši ukrižoval Ježiša, 
tvojho Božského Syna!
Mám podľahnúť zúfalstvu? 
Môžem po takom strašnom čine dosiahnuť odpustenie? 
O, Mária, volajú ťa Matkou ustavičnej pomoci, 
a nikdy nebolo počuť, 
že by si sa zriekla úbohého hriešnika, 
ktorý sa utieka k tebe. 
Preto aj ja s celou dôverou padám k tvojim nohám 
a z hĺbky svojej hriešnosti volám: Matka milosrdenstva, 
zľutuj sa nado mnou, 
vypros mi odpustenie od svojho Božského Syna. 


Viem, že Ježiš je Boh milosrdný, 
že nechce smrť hriešnika, 
ale aby sa obrátil a žil. 
Zhrešil som a v tejto chvíli sa neosmeľujem 
dvihnúť k nemu svoje smutné oči. 
Mocná nebeská Kráľovná, 
buď teda ty mojou orodovnicou u Ježiša, svojho Syna, 
a vypros mi odpustenie hriechov. 
Moja najmilšia Matka, 
mohol by som vari ešte dlhšie žiť v tomto nešťastnom stave, 
odlúčený od Boha, najvyššieho dobra, 
nespokojný a nešťastný, 
v stálom nebezpečenstve zatratenia? 
Nie, nie, najsvätejšia Panna! 
Len čo budem môcť, pristúpim k sviatosti zmierenia, 
aby som znova žil ako Božie dieťa. 
Najsvätejšia Božia Matka, 
ty mi v tom musíš pomôcť, 
lebo iba s tvojím prispením môžem dostať milosť 
vykonať si dobrú svätú spoveď a úprimne sa obrátiť. 
Spomeň si, najláskavejšia Panna, 
že si útočište hriešnikov! 
Preto ma neopusť v mojej žalostnej biede a vypros mi milosť, 
aby som čo najskôr obnovil priateľstvo so svojím dobrým Bohom. Amen. (Vzbuď si dokonalú ľútosť!)

Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top