Litánie za pokoru

0
Ježišu tichý, srdce pokorného, ​​pretvor naše srdce podľa svojho srdca!

Od túžby, aby som bol obdivovaný - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol oslavovaný - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol obľúbený - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol vážený a známy - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol stredom pozornosti - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol chválený - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som mal prednosť pred inými - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol požiadaný o radu - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby sa súhlasilo s mojimi názormi - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby ma ľudia chápali a uznávali - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby som bol ľuďmi dobre hodnotený - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby ma ľudia pokladali za skromného a pokorného - osloboď ma Ježišu.
Od túžby vyhnúť sa všetkým nepríjemnostiam a konfliktom - osloboď ma Ježišu.
Od túžby byť s každým zadobre - osloboď ma Ježišu.
Od túžby nemať žiadnych nepriateľov - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby moje chyby a omyly zostali utajené a neboli zveličované - osloboď ma Ježišu.
Od túžby, aby moje obete, zásluhy a dobré skutky vyšli raz najavo - osloboď ma Ježišu.
Od túžby po odmene, vďačnosti a ľudskom uznaní - osloboď ma Ježišu.
Od túžby po mimoriadnych milostiach a útechách - osloboď ma Ježišu.
Od túžby po veľkých a hrdinských dieloch a skutkoch - osloboď ma Ježišu.


Od bázne, aby som nebol pokorovaný - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby ma ľudia neodmietali - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby som nebol tupený - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby som nebol zanedbávaný - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby mi ľudia nekrivdili - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby som nebol urážaný a zosmiešňovaný - osloboď ma Ježišu.
Od bázne, aby so mnou ľudia zaobchádzali nespravodlivo - osloboď ma Ježišu.

Aby som si nikdy nemyslel, že som lepší, než druhí - Pane, zmiluj sa.
Aby som vždy videl najprv brvno vo svojom oku a potom smietku v oku svojho brata - Pane, zmiluj sa.
Aby som sa necítil nadradený nad druhého - Pane, zmiluj sa.
Aby som zniesol bratskú kritiku a neprestal s bratom hovoriť - Pane, zmiluj sa.
Aby som dokázal po hádke ako prvý urobiť krok k zmiereniu - Pane, zmiluj sa.
Aby som prial druhému jeho úspech - Pane, zmiluj sa.
Aby som bol spokojný, keď sa iným bude dávať prednosť predo mnou - Pane, zmiluj sa.
Aby mi nevadilo, keď iní budú chválení a ja zostanem nepovšimnutý - Pane, zmiluj sa.
Aby som vždy rozpoznával svoj dlh voči Bohu - Pane, zmiluj sa.
Aby som bol presvedčený, že stále žijem z Božieho milosrdenstva - Pane, zmiluj sa.

Daj, aby som sa stále viac umenšoval a Ty si, Ježišu, rástol. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top