Modlitba svätej Kláry k úcte piatich rán

0
Chvála ti a sláva, môj Pane, Ježišu Kriste, za najsvätejšiu ranu tvojej pravej ruky. Pre toto úctyhodné prebodnutie a pre tvoje presväté umučenie, odpusť mi všetky hriechy, ktoré som proti tebe spáchal myšlienkami, slovami i skutkami, nedbalosťou k tvojej službe a zmyselnosťou, ktorou som sa previnil či už v spánku alebo v bdení. Dopraj mi, aby som si nábožne pripomínal tvoju najútrpnejšiu smrť a tvoje božské rany; udeľ mi milosť, aby som umŕtvoval svoje telo a tak prinášal záruku svojej vďačnosti tebe, ktorý si živý na veky vekov. Amen.

Otče náš ... Zdravas‘ Mária

Chvála ti a sláva, ó najsladší Ježišu Kriste, za najsvätejšiu ranu tvojej ľavej ruky. Pre toto úctyhodné prebodnutie maj so mnou milosrdenstvo a ráč vyrvať z môjho srdca čokoľvek, čo sa ti nepáči. Daj mi víťazstvo nad tvojimi zvrhlými nepriateľmi, aby som ich premohla s tvojou milosťou; a zásluhami i svojej najútrpnejšej smrti, zachráň ma zo všetkých nebezpečenstiev terajšieho i budúceho života, a potom učiň, aby som žila slávne s tebou v nebi, ktorý žiješ a kraľuješ na veky vekov. Amen.

Otče náš ... Zdravas‘ Mária


Chvála ti a sláva, ó sladký Ježišu Kriste, za najsvätejšiu ranu tvojej pravej nohy; a pre toto úctyhodné prebodnutie dopraj mi, aby som konala pokánie za svoje hriechy. Ježišu, pre tvoju najútrpnejšiu smrť ťa vrúcne prosím, drž svojho úbohého služobníka vo dne i v noci v zjednotení s tvojou svätou vôľou a vzdiaľ od môjho tela i duše všetky nehody. A keď potom príde deň hnevu, prijmi ma vo svojom milosrdenstve a uveď ma do večnej blaženosti. Amen.

Otče náš ... Zdravas‘ Mária

Chvála ti a sláva, najmilosrdnejší Ježišu Kriste, za tvoju najsvätejšiu ranu ľavej nohy; a pre toto úctyhodné prebodnutie udeľ mi milostiplné odpustenie, aby som si s tvojím prispením zaslúžil ujsť rozsudku večného zavrhnutia. Ó môj útrpný Vykupiteľ, tiež ťa pre tvoju najsvätejšiu smrť prosím, aby mi, prv než zomriem, bolo dané prijať sväté pomazanie k svojej večnej spáse, ó Pane, ktorý žiješ a kraľuješ na veky vekov. Amen.

Otče náš ... Zdravas‘ Mária

Chvála ti a sláva, najdobrotivejší Ježišu Kriste, za najsvätejšiu ranu tvojho boku; a pre toto úctyhodné prebodnutie a pre tvoje nesmierne milosrdenstvo, ktoré si ukázal otvorením svojho boku vojakovi Longinovi a nám všetkým, prosím ťa, ó najláskavejší Ježišu, aby tak, ako si ma zbavil krstom prvotnej viny, tak teraz svojou najdrahšou krvou, ktorá sa obetuje a prijíma na celom svete, vysloboď ma od všetkého zlého, minulého, terajšieho i budúceho. A pre najhorkejšiu smrť daj mi živú vieru, pevnú nádej a dokonalú lásku, aby som ťa celým srdcom, celou dušou a všetkými silami miloval; pevne ma utvrď v dobrom konaní a daj mi vytrvalosť v tvojej službe, aby som sa ti vždy páčil. Amen.

Otče náš ... Zdravas‘ Mária

Klaniame sa ti, Pane Ježišu Kriste a dobrorečíme ti, lebo si svojou krvou vykúpil svet.

Modlime sa. Všemohúci večný Bože, ktoré si ľudské pokolenie vykúpil piatimi ranami svojho Syna a nášho Pána Ježiša Krista, prepožičaj nám, pokorne prosiacim, aby sme denne uctievajúc jeho rany, boli jeho drahou krvou vyslobodení od náhlej a večnej smrti. Skrze Krista, nášho Pána. Amen.

Masima - Verím a Dôverujem
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top