Modlitba svätého Bonaventúru po svätom prijímaní

0
Poraň dušu moju a srdce moje, o sladký Ježišu, šípom svojej slastnej a spasiteľnej lásky, svojej opravdivej, čistej a apoštolskej obetavosti, aby sa moja duša úplne roztápala v božskej ľúbosti a v túžbe za Tebou, aby si len Teba žiadala, za Tvojím príbytkom túžila a chcela sa rozlúčiť a byť s Tebou.

Daj, aby duša moja pociťovala hlad iba za Tebou, za chlebom anjelov, za pokrmom zbožných duší, za naším každodenným, nadprirodzeným chlebom, ktorý obsahuje všetku radosť a sladkosť. 

Nech ukája svoj hlad srdce moje len Tebou, ktorého tak milujú anjeli, nech sa sladkosťou Tvojou nasycuje duša moja. 

Nech je smädná za Tebou, za pokladom života, za prameňom múdrosti, vedomosti a svetla večného, za povodňou všetkej blaženosti, za plnosťou chrámu Božieho.


Nech žiada Teba, duša moja, nech vzdychá k Tebe. 
Nech ťa hľadá a nájde. 
Nech sa k Tebe ponáhľa a nech sa k Tebe aj dostane. 
Nech o Tebe rozjíma, nech o Tebe hovorí. 
Nech pre Teba, pre chválu a slávu Tvojho mena robí všetko a to s pokorou a múdrosťou, láskou a radosťou, s ľahkosťou a oddanosťou a nadovšetko stálosťou do konca trvajúcou.

Len Ty jediný buď mojou nádejou, všetkou mojou hrdosťou, bohatstvom a radosťou, veselosťou a slasťou, odpočinutím a uspokojením, pokojom, príjemnosťou, vôňou, sladkosťou, náplňou, upokojením, ochranou, pomocou, múdrosťou, podielom, majetkom, mojím pokladom, v ktorom s konečnou stálosťou zakotviac nech zostáva stále srdce moje a duša moja. Amen

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top