Prísľuby, ktoré dal Pán ctiteľom Svätého Kríža

0
1. Tým, ktorí kvetmi ozdobujú rozpätie, zavesené vo svojich bytoch či pracoviskách, získajú mnoho milostí a úspechov vo svojich povolaniach, dennej práci a v každom podujatí, vo svojom trápeniach a ťažkostiach dostanú rýchlu pomoc a útechu

2. Tí, ktorí v pokušeniach a zápasoch, hlavne v hneve na malú chvíľu zdvihnú svoje oči na Kríž, okamžite sa stanú pánmi nad sebou a víťazne vyviaznu z pokušenia v zápase s hriechom

3. Tí, ktorí denne štvrťhodinu sa zamýšľajú nad mojím utrpením na Kríži, zo začiatku budú trpezlivo znášať svoje trápenia a ťažkosti, po čase s radosťou

4. Tí, ktorí s hlbokou ľútosťou nad svojimi hriechmi sledujú Sväté Rany na Kríži, skoro pocítia odpor k hriechu

5. Tým, ktorí často, ale denne aspoň dvakrát obetujú môj trojhodinový smrteľný zápas na Kríži Nebeskému Otcovi ako zadosťučinenie za naše nedbalosti, ľahostajnosť a zanedbanie uskutočniť vnútorné božské vnuknutia, budú im skrátené zaslúžené tresty, alebo im tieto budú úplne odpustené v závislosti na tom, ako často tieto obetovania vykonávajú


6. Tí, ktorí sa so zbožnosťou a dôverou denne modlia Ruženec k Svätým Ranám a zároveň rozjímajú o mojom utrpení na Kríži, dostávajú milosti, že každú svoju povinnosť svedomito vykonajú a svojím príkladom pomôžu aj iným k podobnej horlivosti

7. Tí, ktorí iných nabádajú k úcte Svätého Kríža, mojej Drahocennej Krvi a Svätých Rán a rozširujú pobožnosť Ruženca Svätých rán, dosiahnu skoré vypočutie vo všetkých svojich záležitostiach a prosbách

8. Tí, ktorí sa po určitý čas denne pomodlia pobožnosť Krížovej cesty a túto obetujú za obrátenie hriešnikov, môžu prinavrátiť aj celé väčšie spoločenstvo v Cirkvi

9. Tí, ktorí vo svojom živote aspoň trikrát vyhľadajú môj Kríž a pod ním obetujú Nebeskému Otcovi moje utrpenie a zomieranie, moje Sväté Rany a Drahocennú Krv za svoje hriechy, budú mať peknú smrť, bez strachu a smrteľného boja

10. Tí, ktorí každý piatok o Tretej hodine popoludní cez štvrťhodinku úctivo rozjímajú pod Krížom o mojich mukách na Kríži, mojom zomieraní a v spojení s mojou Drahocennou Krvou, obetujú moje utrpenia Nebeskému Otcovi za svoje hriechy a za zomierajúcich tohto týždňa, dosiahne vysoký stupeň lásky a dokonalosti, a tak môžu mať istotu, že zlý duch im viac nemôže poškodiť ani na tele, ani na duši

 
Masima



Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top