Modlitba žiaka

0
Bože, svojou nekonečnou múdrosťou nám prikazuješ,
aby sme si rozum pestovali a cvičili,
a chceš, aby sme v školách naučili osožným veciam
a tak sa stali ľuďmi schopnými a vzájomne užitočnými.
Pokorne prosím, daj mi usilovnosť i schopnosť do učenia,
aby som si nebeskú i tuzemskú vedu dostatočne osvojil
a použil ju tebe na česť a chválu,
na svoje telesné dobro i duševné spasenie.
V tom mi, Pane, pomáhaj.


Duch Svätý, darca rozumu a múdrosti,
pomáhaj mi, osvecuj ma,
aby som dôkladne mohol pochopiť
a v pamäti si všetko zachovať,
čo dobrého v škole počujem,
alebo z kníh vyčítam.
Naplň ma darom rady,
aby som pre zemskú múdrosť 
nikdy neopovrhol múdrosťou Božou
a zemskou vedou nepostavil sa príkazom Božím. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top