Všeobecná adventná modlitba

0
Nekonečne milosrdný Bože, 
ty si hriešne ľudstvo nenechal bez útechy,
ale si mu prisľúbil Vykupiteľa. 
Veriaci Starého zákona túžobne ho očakávali
a k tebe, večný Otče, neprestajne volali: 
Pošli nám Prisľúbeného.

Poslal si ho a dal si ho za Spasiteľa sveta, 
aby nik, kto v neho verí, nezahynul,
ale mal večný život.
Slávime pamiatku očakávania tvojho jednorodeného Syna. 
S patriarchami a s prorokmi vrúcne prosíme: 
milostivo nám daruj svojho Syna, 
aby sme sa preporodení skrze neho stali tvojimi deťmi 
a dedičmi večného života.


Ježišu Kriste, môj Boh a môj Spasiteľ, 
ty si z lásky k ľuďom zostúpil
z trónu svojej velebnosti a z lona svojho nebeského Otca 
do tohto údolia biedy a mocou Ducha Svätého 
stal si sa v lone najsvätejšej Panny človekom,
prosím ťa, vyvoľ si moje srdce za svoj príbytok, 
ozdob ho milosťou,
naplň duchovnými pokladmi a zaujmi ho celkom.

Spasiteľ mojej duše, dožič mi, 
aby som sa ti mohol páčiť a prijať ťa do svojho srdca. 
Daruj mi svätú lásku, aby som ťa vždy viac a viac miloval.
Daj, Pane, aby som bol s tebou putom lásky spojený tak, 
že ma ani svet ani smrť, 
ani peklo, ani diabol nebude môcť odlúčiť od teba. Amen.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top