Modlitba na sviatok Troch kráľov

0
Pozdravujem ťa, Ježišu, dávnym pozdravom svätých troch kráľov.
S akou nábožnosťou a radosťou sa dívali na teba, 
Božské dieťa, v náručí panenskej Matky.
Kto by netúžil po ich šťastí?


I ja teraz môžem zažívať také šťastie.
I mne svieti radostná a spásonosná hviezda.
Skrze teba som dieťaťom svätej Cirkvi.
Ty prebývaš medzi nami v prevelebnej Sviatosti oltárnej,
preto sa ti klaniam s tou láskou a vrúcnosťou,
s akou sa ti klaňali traja králi.
A ty, môj Ježišu, pozri na mňa tak milostivo,
ako si pozrel na nich a prijmi odo mňa dary:
zlato, kadidlo a myrhu - moju myseľ, srdce a vôľu,
ktoré ti darujem v živej viere, nádeji a láske.
Dobrotivý Ježišu, prijmi moju obetu a daj mi milosť, 
aby som žil(a) a umrel(a) ako verné dieťa tvojej Cirkvi. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top