Ježiš hovorí o svojom svätom požehnaní

1
"Moje milé dieťa! Chcem ťa naučiť, aby si zbožne prijímalo moje sväté požehnanie. Pamätaj, že sa deje niečo veľké, keď dostávaš požehnanie od nejakého kňaza. Požehnanie je vyžarovaním mojej božskej svätosti. Otvor svoju dušu a nechaj sa ním posvätiť! 

Požehnanie je nebeskou rosou pre dušu, aby sa všetko, čo koná, mohlo podariť. Poverením k žehnaniu som prepožičal kňazovi moc otvárať moje Srdce, aby z neho mohlo prúdiť do duší požehnanie milosti, získanej mojimi božskými zásluhami. 
Keď niektorý kňaz žehná, potom žehnám Ja, potom prúdia milosti z môjho Božského Srdca v najväčšej plnosti na teba. Otváraj svoje srdce uzobranosti, aby si nestratil poklady svätého požehnania!

Mojím požehnaním dostaneš lásku k milovaniu, silu k utrpeniu, posilu pre telo a dušu. Moje sväté požehnanie obsahuje všetku pomoc pre potreby ľudských duší. Požehnaním budeš podnecovaný k dobrému, chránený od zla. 
Je ochrancom môjho dieťaťa proti Zlému. 
Je veľkým milosrdenstvom, keď smieš byť požehnaný. 
Nemôžeš si ani pomyslieť, aké dobro ti tým preukazujem. 
Neprijímaj preto nikdy sväté požehnanie zvykom.
Ak si bol pred požehnaním chudobný, si po požehnaní bohatý.


Veľmi ľutujem, že požehnania svätej Cirkvi si ľudia cenia príliš málo a veľmi málo ich prijímajú. 
Tvoja dobrá vôľa požehnaním zosilnie, tvoja podnikania sa budú uberať po mojich múdrych cestách, tvoje slabosti sa premenia v božskú silu, tvoje myšlienky sa posvätia, všetky škodlivé vplyvy sa potlačia. 
Prepožičal som svojmu svätému požehnaniu veľkú silu. Ono vzniká z nekonečnej lásky môjho Srdca. O čo zbožnejšie je udeľované a prijímané, o to silnejší je jeho účinok.

Ak je požehnané dieťa, alebo celý svet, požehnanie je nekonečne väčšie ako tisíc svetov. Nezabudni, Boh je veľký, aké malé je všetko proti Mne? 

Keď prijíma požehnanie jednotlivec, alebo celý zástup, zostáva to rovnaké, ja rozdeľujem podľa miery dôvery.

Ak som pre teba nekonečný vo svojej dobrote, môžeš tiež nekonečne veľa obdržať! Aj keď od môjho požehnania neočakávaš dosť - môže prekračovať všetky tvoje želania.

Moje dieťa, váž si preto všetkého, čo požehnanie dáva! 
Váž si všetkého, čo je požehnané, pretože potom je všetko dotknuté mnou, tvojím Bohom. Zakaždým, keď budeš požehnaný, dotknem sa ťa znova Ja, budeš znovu posvätený, znovu zahalený do milosti môjho Srdca, lásky a ochrany.

Často ale nechám pôsobenie svojho požehnania v kútiku, takže bude odhalené až na večnosti. 
Často sa zdá, že všetko požehnanie nie je k ničomu. Ale ako podivuhodné sú cesty požehnania!
Dokonca zdanlivý nezdar sa môže stať požehnaním. To sú často tiché tajomstvá mojej Prozreteľnosti, ktoré nechcem vždy zjavovať.

Moje požehnanie pôsobí často tam, kde ich nikto netuší. Preto maj veľkú dôveru k tomuto vyliatiu môjho Srdca a pomysli na dobrodenia, ktoré ti tým podávam. 

Prijímaj sväté požehnanie kajúcne, pretože milosti požehnania sú len v pokornom srdci. Prijímaj ich s dobrou vôľou, že budeš aj ďalej verný. Potom bude sila môjho požehnania pôsobiť do hĺbky tvojho srdca, do celej tvojej budúcnosti. Buď dieťaťom požehnania, potom budeš tiež pre iných všade požehnaním."

Masima
zdroj: Imprimatur Friburgi, 27. 5. 1938 L. Waebman, generálny vikár

Zverejnenie komentára

1 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Anonymný6/2/19

    úžasný článok aj celá stránka. Nachádzam tu mnoho inšpirácie pravej katolíckej viery.
    Vďaka všetkým, ktorí sa podieľajú na tvorbe týchto stránok. Nech Vás dobrotivý Boh požehná

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top