Modlitby ku svätému Expeditovi

0
Prosba

Svätý Expedit, môj pomocník v ťažkých a naliehavých situáciách. 
Zachráň ma v týchto chvíľach zármutku a zúfalstva. 
Prihovor sa za mňa u nášho Pána Ježiša Krista. 
Ty, ktorý si svätcom zarmútených, 
ty, ktorý si svätcom chrabrých, 
ty, ktorý si svätcom v naliehavých situáciách, 
zachráň ma, pomôž mi.
Sprostredkuj mi silu, odvahu a pokoj ducha.
Vypočuj moju prosbu (vymenuj ju).
Pomôž mi prekonať tieto ťažké chvíle,
ochraňuj ma pred všetkými,
ktorí mi môžu škodiť.
Ochraňuj moju rodinu,
Vypočuj moje úpenlivé prosby v naliehavej potrebe.
Sprostredkuj mi pokoj a uspokojenie.
Budem ti vďačný do konca života 
a tvoje meno budem zvelebovať pred všetkými veriacimi.
Amen.

Otče náš,... Zdravas´ Mária,... Sláva Otcu,...


Modlitba
(ak prosba nebola vypočutá)

Svätý Expedit!
Nedosiahol som milosť, o ktorú som ťa prosil.
Čo mi ostáva? Poddať sa zúfalstvu?
Svätý mučeník, nedovoľ, aby znechutenie a pochybovačnosť
mali čo len chvíľu prístup do môjho srdca.
Božie rozhodnutia sú nevyspytateľné a ja, nehodný,
pred ním ponížene skláňam hlavu.
Moja prosba zrejme nebola v súlade s Božou vôľou,
keďže som nebol vypočutý.

Svätý Expedit, posilňuj ma svojou mužnosťou
vo všetkých životných protivenstvách, zvlášť teraz.
Daj, aby som lásku k Pánu Ježišovi preukazoval nielen na Tábore,
ale aj na Golgote.
Vypros mi, aby som sa schúlil k Ježišovým nohám
a vytrval pri nich naveky. Amen.

Ďakovná modlitba
(ak bola prosba vypočutá)

Buď bezhranične chválený, môj Bože,
že pre zásluhy nášho Pána Ježiša Krista
a na príhovor svätého Expedita si ráčil vzhliadnuť
na moje nehodné prosby
a udelil si mi milosť, o ktorú som úpenlivo prosil
pred trónom tvojho milosrdenstva.

Buď pochválený aj ty, svätý mučeník Expedit,
môj zvláštny pomocník a orodovník.
Podporuj naďalej pred Bohom moje časné záležitosti,
predovšetkým však moju spásu.
Prichádzaj mi každý deň na pomoc,
sprostredkuj mi silu na boj so zjavnými aj skrytými nepriateľmi,
ktorými sú satan a zlí ľudia.
Chráň moje srdce aj pred najmenším dobrovoľným hriechom,
oživuj vo mne Božiu lásku.
Úpenlivo ťa prosím, príď ku mne v hodine smrti
a pričiň sa o môj rýchly odchod z tohto sveta
na dosiahnutie večného šťastia.
Bráň svätú Cirkev a Svätého Otca, jej hlavu,
pred nepriateľskými úkladmi.
Prihováraj sa, najslávnejší mučeník,
a oroduj za úbohých hriešnikov,
staň sa mocným prostredníkom duší v očistci,
zvlášť tých, ktoré sú môjmu srdcu najbližšie. Amen.

Nihil obstat: ThDr. Alexander Knoor, PhD., censor   
Imprimatur: Mons. Stanislaus Zvolenský, Archiepiscopus Metropolita Bratislaviensis



Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top