Modlitby za svätorečenie a zázraky sestry Sáry

0
1.
Všemohúci Bože, môj starostlivý Otče, stvoril si ma z nekonečnej lásky
a vo svojom láskavom milosrdenstve si ma prijal za svoje dieťa.
Pane Ježišu Kriste, vykúpil si ma svojou svätou krvou a povolal nasledovať ťa.
Ó Duchu Svätý, ty si na mňa vylial hojnosť milostí.
Sláva ti naveky!

Ó tajuplná Najsvätejšia Trojica,
ty si prijala životnú obetu blahoslavenej Sáry Salkaházi, 
panny a mučenice za jej sestry; na jej príhovor mi udeľ milosť......................  
a pomôž mi, aby som z celého srdca prosil(a) spolu s ňou: 
„Zapáľ vo mne oheň lásky, Boh lásky!
Príď môj Kriste, privlastni si celé moje srdce
a miluj, miluj, miluj vo mne!“ Amen.

2.
Blahoslavená sestra Sára,
ktorá si pred tvárou Boha naveky blažená
a ktorá vidíš náš život v žiare svetla.
Prosíme o tvoj príhovor za.....................
S dôverou a nádejou sa obraciame na teba, 
ktorá si svojím životom ukázala blažený život sociálnej sestry.
Príď nám na pomoc tvojím orodovaním,
aby sme sa tiež stali pravdivými svedkami Krista svätým životom
a zakúsením moci tvojej prosiacej modlitby 
vždy žili na chválu jeho slávy, 
ktorý žije a kraľuje na veky vekov. Amen.


3.
Nebeský Otče, ty si prijal dobrovoľnú obetu
blahoslavenej sestry Sáry, snúbenice tvojho Syna. 
Prosíme ťa, aby príklad jej života v ľudských srdciach 
vzbudil snahu o jednotu a lásku v dnešnom svete 
rozdelenom nenávisťou, a aby jej orodovanie prinieslo
bohaté ovocie Kristovho milosrdenstva a jednoty.
Skrze Krista nášho Pána. Amen.

4.
Pane, ty si nám dal blahoslavenú Sáru,
sociálnu sestru, pannu a mučenicu,
za príklad a orodovníčku.
Na jej príhovor, ak je to v zhode 
s tvojou najsvätejšou vôľou, 
udeľ  mi milosť, o ktorú ťa prosím, ...
aby som ťa väčšmi miloval(a)
a lepšie slúžil(a) tým,
ku ktorým ma posielaš. Amen 

Masima
zdroj: spoločnosť sociálnych sestier
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top