Modlitba k Ježišovej Krvi

1
Pane Ježišu, 
prosím ťa, aby si vo svojej Vykupiteľskej Krvi očistil mňa 
i všetkých členov mojej rodiny.
Pane Ježišu,
svojou Predrahou Krvou očisť nás,
naše srdcia, nevedomosti, 
vedomie a podvedomie,
myšlienky, svedomie,
spomienky, predstavy,
pocity a náš rozum.


Pane Ježišu,
svojou Predrahou Krvou obmy nás,
aj naše vnútorné orgány.
Obmy náš mozog, nervový systém,
krv v žilách, naše svaly a kosti.
Očisť našu pýchu, vôľu
a zmy špinu z našich duší. Amen.

Ježišovu Krv kladiem medzi seba a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem medzi moju rodinu a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem medzi zdravie členov mojej rodiny a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem medzi naše príbytky a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem medzi našu prácu a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem medzi vzťah s mojimi blížnymi a každé zlo.
Ježišovu Krv kladiem (povedz svoj úmysel) a každé zlo.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

1 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Prosim o modlidbu pre nášho veľmi dobreho priatela Jozefa ktory jeonkologicky pacient ma 63 rokov je vo važnom stave a preto prosime našu Sedembolestnu Pannu Mariu o jeho pomoc pre neho modlime sa našej Matičke o jeho pomoc ďakujeme s celeho srdca

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top