Denníček nenarodeného dieťaťa

0
5. októbra
Dnes začal môj život. Moji rodičia to ešte nevedia, ale ja som už tu. Budem dievčatko s modrými očami a svetlými vlasmi. Všetky moje vlohy sú už určené, tiež to, že budem mať slabosť pre kvety.

19. októbra
Niektorí hovoria, že nie som skutočná osoba, že existuje len moja matka. Ale ja som pravá osoba, rovnako ako každý chlebová odrobinka je chlieb. Moja matka existuje. Ja tiež existujem.

23. októbra
Dnes sa už otvárajú moje ústa. Asi za rok sa už budem usmievať a budem môcť hovoriť. Viem, že moje prvé slovo bude MAMA.


25. októbra
Dnes začalo tĺcť moje srdce. Odo dneška bude biť až do konca života bez prestávky a bez oddychu. A po mnohých rokoch naraz stíchne a potom zomriem.

2. novembra
Každý deň trochu porastiem. Moje paže a nohy nadobúdajú podobu. Ale bude to trvať ešte dlho, než sa postavím na týchto malých nôžkach a budem môcť utekať do náručia svojej mamičky, než budem môcť tými ručičkami natrhať kvety a objať otecka.

12. novembra
Na mojich ručičkách sa tvoria malé prstíky. Sú také maličké! Budem nimi raz ťahať mamičku za vlasy.

25. novembra
Dnes povedal lekár prvýkrát mamičke, že žijem pod jej srdcom. Aká šťastná musí byť moja mamička! Mamička, si šťastná?

25. novembra
Otecko a mamička pravdepodobne pre mňa vymýšľajú meno. Ale oni ešte nevedia, že som malé dievčatko. Chcela by som sa volať Zuza. Už som veľa vyrástla.

10. decembra
Začínajú mi rásť vlasy. Sú mäkké a krásne sa lesknú. Aké vlasy by mamička chcela?

13. decembra
Už čoskoro budem vidieť. Okolo mňa je tma. Až ma mamička privedie na svet, uvidím slniečko a kvety. Ale najradšej by som chcela vidieť svoju mamičku. Ako vyzeráš, moja mamička?

24. decembra
Počuje mamička tlkot môjho srdca? Niektoré deti prichádzajú na svet choré. Ale moje srdce je zdravé a silné. Tlčie pravidelne: bum-bum-bum-bum. Mamička, budeš mať zdravú malú dcérku!

28. decembra
Moja mama ma dnes utratila. Ona ma utratila!

Milá mamička, teraz som v nebi a sedím Ježiškovi na kolenách. Miluje ma a je mi úplne blízko. Tak rada by som bola tvoje malé dievčatko a vôbec tomu nerozumiem, čo sa vlastne stalo. Bola som taká vzrušená, keď som zistila, že som začala žiť. 

Nachádzala som sa v tmavom, ale príjemnom priestore. Pozorovala som, že mám prstíky a nechty. Bola som už veľa vyvinutá, ale ešte nie tak, aby som mohla opustiť svoje prostredie. Väčšinu času som trávila tým, že som premýšľala a spala. Už na začiatku som sa cítila s tebou hlboko spojená. Niekedy som počula, ako plačeš, a plakala som s tebou. Niekedy si kričala alebo hovorila veľmi hlasno a potom si plakala. A potom som počula, ako otecko odpovedá krikom. Bola som smutná a dúfala som, že sa ti čoskoro povedie lepšie. Mala som v duši bolesť. Nevedela som si predstaviť, čo ťa urobilo takú nešťastnú. A presne ten deň sa stalo niečo strašné.

Drzá obluda vstúpila do tohto teplého, pohodlného miesta, kde som sa nachádzala. Mala som strašnú hrôzu a chcela som kričať, ale cez moje pery neprešiel žiadny zvuk. Obluda prichádzala stále bližšie a bližšie a ja som kričala: Mamička, mamička, pomôž mi! Prosím, pomôž mi! 
Všetko, čo som cítila, bola strašná hrôza. Potom mi obluda odtrhla ramienko. Bola to strašná bolesť. A tým to neprestalo. Ó, ako som prosila, aby to prestalo! Zúfalo som kričala, keď mi neúprosná obluda vytrhla nohu. Cez nevýslovnú bolesť som vedela, že zomieram. 

Vedela som, že nikdy neuvidím tvoju tvár a nikdy od teba nebudem počuť, ako ma máš rada. Chcela som nechať uschnúť všetky tvoje slzy a mala som veľa plánov, ako ťa urobiť šťastnou - ale už som nemohla, moje sny boli rozbité. Aj keď som mala strašné bolesti a hrôzu, cítila som predovšetkým, ako mi puká moje srdce. Chcela som viac ako ktokoľvek iný byť tvojou dcérou.

Ale teraz už to bolo márne, pretože som žalostne umierala. Nemohla som tušiť, aké strašné veci s tebou urobili. Než som odišla, chcela som ti povedať, že ťa milujem, ale nepoznala som slová, ktorým by si mohla rozumieť. A čoskoro nato som už ani nemala dych, aby som ich vyslovila. Bola som mŕtva.

Cítila som, ako stúpam nahor. Obrovský krásny anjel ma preniesol do nádherného miesta. Stále som ešte plakala, ale moja telesná bolesť zmizla. Anjel ma priniesol k Ježišovi a posadil ma do jeho lona. Ježiš mi povedal, že ma miluje, že Boh je môj Otec. Bola som šťastná. 

Spýtala som sa ho, čo to bolo za vec, ktorá ma usmrtila. 
Odpovedal: "To bol potratový lekár." 
Potom ešte povedal: "Je mi to ľúto, moje dieťa, pretože viem, ako sa to prežíva."

Píšem ti, aby som ti povedala, že ťa milujem a ako rada by som bola tvojím malým dievčatkom. Snažila som sa žiť zo všetkých síl. Chcela som žiť. Mala som vôľu, ale nemohla som, obluda bola príliš silná. Bolo to nemožné, žiť. 

Chcela som len, aby si vedela, že som sa pokúšala ostať u teba. Nechcela som zomrieť, mamička, prosím ťa, chráň sa pred touto obludou, potratom. 

Mamička, milujem ťa a nechcem v žiadnom prípade, aby si musela prežiť také bolesti ako ja. Prosím ťa, daj na seba pozor!

Milujem ťa. Tvoje dieťa

autor neznámy

Poznámka: Po prečítaní tohto textu už mnoho mladých žien sa rozhodlo upustiť od potratu.

Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top