Novéna k svätej Anne

0
Modlitba k svätej Anne

Ó, slávna svätá Anna, Ty si plná milosrdenstva voči tým, ktorí Ťa vzývajú, a plná lásky k tým, ktorí trpia. Obťažkaný bremenom svojich problémov, prichádzam k Tvojim nohám a pokorne prosím, aby si za mňa orodovala, keď sa porúčam pod Tvoju ochranu.

Prosím, odporuč ma Svojej dcére, Preblahoslavenej Panne Márii, a polož moje ťažkosti pred Ježišov trón, aby ich mohol láskavo vyriešiť.

Neustále za mňa oroduj, až pokým nebudú moje prosby vyslyšané. No predovšetkým pros, prosím, aby sa mi jedného dňa dostalo milosti uzrieť Boha z tváre do tváre, a s Tebou, Pannou Máriou a všetkými svätými ho vo večnosti na veky chváliť. Amen

Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu... 
Svätá Anna, pomáhaj mi teraz i v hodinu mojej smrti! Láskavá svätá Anna, oroduj za mňa.


1.deň

Drahá svätá Anna, teraz, keď začínam túto novénu k Tvojej úcte, prichádzam k Tebe a vkladám sa do Tvojej materinskej starostlivosti. Prosím, vypočuj moje modlitby a žiadosti. Tiež mi pomôž začať tento čas modlitby s otvoreným srdcom voči láskavej Božej milosti. Daj mi silu začať nový život, ktorý vydrží naveky.

Prosím Ťa, požehnaná svätá Anna, aby si za mňa prosila u Svojej dcéry, u najsvätejšej Panny Márie. Skrze ňu nech prijmem ducha modlitby, pokory a Božej lásky.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

2. deň

Z hĺbky svojho srdca, drahá svätá Anna, Ti skladám svoju poctu a prosím Ťa, ukry ma pod plášť svojej materinskej ochrany. Pomôž mi očistiť si myšlienky a túžby. Veď moje rozhodnutia, aby všetko moje konanie bolo robené z lásky.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

3. deň

Drahá svätá Anna, bola si prvá, ktorá odpovedala na potreby Márie, matky nášho Spasiteľa. Počas jej detstva si ju ochraňovala, priviedla si ju do chrámu a zasvätila si ju službe Bohu. Skrze moc, ktorú Ti zveril Boh, buď aj mojou matkou a ochrankyňou. Pomôž mi zveriť do Božích rúk mňa i mojich blízkych. Pomáhaj mi v mojich skúškach a posilňuj ma v trápeniach.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

4. deň

Drahá svätá Anna, s vierou, zbožnosťou a láskou si svoju dcéru si obetovala v chráme. S radosťou, ktorá v tej chvíli naplnila Tvoje srdce, pomôž mi obetovať Bohu seba i svet. Vezmi ma pod Svoju ochranu. Posilňuj ma v pokušeniach. Buď mojou matkou a pomôž mi žiť život svätosti a láske.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

5. deň

Drahá svätá Anna, skrze špeciálnu Božiu priazeň, ktorou Ťa Boh obdaril, prosíme, oroduj za nás, keď sa k Tebe utiekame. Pomáhaj nám rásť v duchovnom bohatstve, ktoré si so sebou zoberieme do večnosti a veď nás v našich každodenných trápeniach. Daj nám dar obrátenia a očisteného srdca. Pomôž nám neustále prijímať Kristovo evanjelium, aby sme tak boli za každých okolností v našich životoch pravými nasledovníkmi Krista.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

6. deň

Drahá svätá Anna, očisti moje srdce od pýchy a sebalásky. Pomôž mi spoznať sa taký, aký naozaj som a učiť sa miernosti a jednoduchosti srdca. Uvedomujem si veľkú lásku, ktorú mi Boh prejavuje. Pomôž mi odrážať túto lásku skutkami milosrdenstva a služby voči blížnym.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

7. deň

Drahá svätá Anna, mocou a milosťou, ktorú do teba Boh vložil, vystri ku mne svoju pomocnú ruku. Obnov moju myseľ i moje srdce.

Svoju dôveru som vložil do tvojich modlitieb. Veď moje skutky podľa svojej dobroty a múdrosti. Vkladám sa do tvojho materského náručia. Prihovor sa za mňa, aby som mohol prijať milosť viesť tu na zemi oddaný život a tak prijať večnú odmenu neba.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

8. deň

Svätá Anna, Ty si priviedla na svet Máriu, ktorej nebeský Syn priniesol spásu nášmu svetu tým, že porazil smrť a všetkým ľuďom prinavrátil nádej. Pomôž mi modliť sa k tomu, ktorý sa pre lásku zaodel do ľudského tela.

Ochráň ma pred všetkým, čo odpútava môj pohľad od Božej tváre. Prihováraj sa, aby ma Boží Duch viedol vo všetkom, čo robím. Drahá svätá Anna, nespusti zo mňa svoj starostlivý pohľad. Pomôž mi niesť všetky moje kríže a neustále mi dodávaj odvahu.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

9. deň

Drahá svätá Anna, prichádzam k záveru tejto novény k Tvojej úcte. Prosím, neprestaň počúvať moje modlitby, hoci by som ich aj opakoval pričasto. Vypros u Boha všetku pomoc, ktorú pre svoj život potrebujem. Nech je Tvoja štedrá ruka vždy nablízku, keď sa ocitnem v núdzi ja i moji blízki.

Drahá svätá Anna, modli sa aby som chválil a oslavoval Svätú trojicu naveky.

Modlitba ku svätej Anne... Otče náš... Zdravas´ Mária... Sláva Otcu...  Prosba za orodovanie

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top