Matka sa denne modlila krátku modlitbu a Boh ju vypočul

2
Keď máme nejaký kríž v rodine, najprv treba prosiť Boha, aby som prijal svoj kríž. Vtedy príde svetlo a pokoj do mojej duše, ktoré prevyšuje každú chápavosť a každé ľudské poznanie.

V jednej rodine to nebolo ľahké ohľadom povzbudenia svojich detí. Ich matka sa denne modlila krátku modlitbu a Boh ju vypočul, deti si začali viac veriť. Táto modlitba znie:


Kríž je najučenejšia kniha na svete, 
ktorá nás vedie k samému základu našej viery, 
a tá nám hovorí: keď ťa trápi vlastné ja, 
keď stonáš pod ťarchou vnútornej prázdnoty, 
keď stojíš pred zdanlivo neriešiteľnými ťažkosťami, 
keď ťa trápi rozchod, sklamanie, 
nevera alebo neprávosť, 
keď ťa tlačí niečo zlé alebo ťažká vina, 
vždy stojíš pred niečím, 
čo už dávno vzal na seba, niesol a premenil Ježiš svojím krížom. 
Nech ťa čokoľvek gniavi k zemi, 
vždy ťa obklopuje večná láska... 
Preto pri pohľade na kríž nemusíš nič tajiť, 
nič zakrývať, nič skrášľovať a za nič sa vo svojom živote nemusíš hanbiť. 
Musíš mať jedno: bezpodmienečnú dôveru, 
pomocou ktorej vložíš svoje malé, úbohé zraniteľné „ja“ 
do veľkého „Ty“ Ježiša Krista, 
ktorý bol za teba ukrižovaný. 
V okamihu, keď prestaneš
hovoriť „ja“ a povieš mu „Ty“ 
ťa prestane tvoj kríž tlačiť.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

2 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Pane Jezisu velmi prosim o pomoc pre moju sestru Annu pri operacii nadoru prsnika ktoru podstupuje 30 marca.Prosim Ta zober ju do svojej ochrany.
    Zmiluj da nad nou.
    Vdaka Ti Boze za vsetku Tvoju milost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pane Bože,moc Ta prosím o pomoc mojej rodiny.Vezmi nás pod svoju ochranu a daj nám zdravia ,šťastia a lásky,čo najviac.Muzovi viac lásky k nám,deťom súdržnosť a pochopenia,účelovosti a mne pokoj na duši a veľa radosti.Milujeme Ta Ježišu

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top