Modlitba pri Božom hrobe

0
Ježišu Kriste, pokorne padám na kolená pred týmto svätým hrobom 
a úctivo sa Ti klaniam, Vykupiteľ mojej duše.

Pevne verím, že si tu pod touto posvätnou záclonou,
pod spôsobom chleba osobne prítomný 
a že sa nielen na mňa dívaš, 
ale vidíš i do môjho srdca.
Preto i ja s pravou a živou vierou tu na Teba hľadím
a tak dôverne Ťa vzývam,
ako by som kľačal pred Tvojim skutočným hrobom na Golgote v Jeruzaleme.


Dobrotivý nebeský Otče,
kľačiac pred týmto svätým hrobom,
obetujem na Tvoju česť a chválu Tvojho najmilšieho Syna v tejto vznešenej Sviatosti,
so všetkými Jeho zásluhami.
Túto svoju obetu spájam s tou láskou, s ktorou si ho poslala na svet,
a s tou obetou, s ktorou sa On Tebe obetoval pri poslednej večeri a na kríži.
Spájam ju s láskou, chválou a s úctou Bohorodičky
i všetkých svätých a s plesaním môjho strážneho anjela.

Nebeský Otče,
obetujem Ti Tvojho najmilšieho, vo Sviatosti oltárnej skrytého Syna,
na poďakovanie za môj život a vykúpenie.
Viem a silne verím, že toto je chlieb anjelský a náš Spasiteľ,
ktorý bol pre naše hriechy umučený a pochovaný,
ktorý tretieho dňa vstal z mŕtvych,
sedí po Tvojej pravici a že žije a kraľuje s Tebou,
v jednote s Duchom Svätým,
Boh po všetky veky vekov. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top