Na mocnú modlitbu „Zlatý šíp“ by sme nikdy nemali zabúdať

1
Vo francúzskom Tours v štyridsiatych rokoch 19. storočia dostala mladá karmelitánska mníška sériu zjavení od nášho Pána o mocnej oddanosti, ktorú si želal, aby bola zavedená na celom svete -  oddanosť Jeho Svätej Tvári. Výslovným účelom tejto pobožnosti bolo napraviť rúhanie a urážky komunistov prostredníctvom ktorých Boh dovoľuje, aby bol svet potrestaný za jeho neveru,  ako aj za rúhanie ateistov a voľnomyšlienkárov a iných, ako aj za rúhanie a hanobenie nedieľ kresťanmi. 

Táto oddanosť je Božím nástrojom, daným Bohom nielen na porážku komunizmu, ale je to aj nástroj daný oddaným, na odvolávanie sa k Bohu v modlitbe prostredníctvom adorácie Jeho Svätej Tváre a Mena.

Náš Pán dal sestre Márii od Svätého Petra, karmelitánke vo Francúzsku, v auguste 1843 krátku, ale mocnú modlitbu s názvom „Zlatý šíp“, pomocou ktorej môže človek „vystreliť priamo do Božieho srdca“, na zahojenie rán, ktoré mu spôsobila zloba hriešnikov. Sestra Mária to nazvala „chválou, ktorú mi nadiktoval sám náš Pán, napriek mojej nehodnosti, za nápravu Rúhania proti Jeho Svätému Menu.“ Náš Spasiteľ, ktorý jej otvoril svoje srdce, sa sťažoval na rúhanie a povedal, že tento strašný hriech zraňuje Jeho Božské Srdce viac než všetky ostatné hriechy, pretože to bolo ako „otrávený šíp“.

„Tak, ako v pozemskom kráľovstve mince, na ktorých je vyrazený obraz panovníka alebo vladára krajiny, zaobstarávajú čokoľvek, čo si človek praje kúpiť, tak aj v nebeskom Kráľovstve získate všetko, po čom túžite, ponúknutím mince Môjho vzácneho človečenstva, ktoré je mojou zbožňovaniahodná Tvár.“ Náš Pán sestre Márii od Svätého Petra.


Prisľúbenia nášho Pána pre tých, ktorí si uctievajú jeho Svätú Tvár
 
1. Všetci, ktorí uctievajú moju Tvár v duchu zadostiučinenia, vykonávajú úrad svätej Veroniky. Ak budú konať náhradu za hriechy rúhačov, budem sa starať o ich duše a vtlačím do nich svoju Božskú podobu.
2. Tých, ktorí slovami, modlitbou alebo písaným slovom budú hájiť toto dielo, budem hájiť ja pred svojím Otcom a dám im svoje kráľovstvo.
3. Tým, ktorí ponúknu moju Tvár môjmu Otcovi, nebude nič odmietnuté a bude dosiahnuté obrátenie mnohých hriešnikov.
4. Skrze moju Svätú Tvár budú ctitelia konať zázraky, tíšiť Boží hnev a zvolávať zľutovanie nad hriešnikmi.
5. Úcta k mojej Svätej Tvári je ako platidlo a kráľovská pečať, ktorá zaručuje dušiam získať všetko, po čom túži.
6. Tí, ktorí na zemi nazerajú moju Tvár, ju v nebi uvidia žiariacou slávou.
7. Do duší tých, ktorí ctia moju Tvár, budem vlievať svoje svetlo a milosť. Stanú sa mi podobnými a zaskvie sa v nebi mimoriadnou vznešenosťou.
8. Budem ich brániť, ochraňovať a posilňovať vo vytrvalosti až do konca.

Potom náš Spasiteľ nadiktoval modlitbu, ktorú nazval „Zlatý šíp“ a povedal, že tí, ktorí budú recitovať túto modlitbu, ho rozkošne prebodnú a vyliečia aj ďalšie rany, ktoré mu spôsobila zloba hriešnikov. 

Modlitba „ZLATÝ ŠÍP“.

Nech je najsvätejšie, najposvätnejšie, najrozkošnejšie, najviac nepochopiteľné a nevysloviteľné meno Božie vždy chválené, milované, uctievané a oslavované v nebi, na zemi a pod zemou všetkým Božím stvorením. Nech je bezprestania velebené Najsvätejšie Srdce nášho Pána Ježiša Krista v Najsvätejšej Sviatosti Oltárnej. Amen.  

Po prijatí tejto modlitby dostala sestra Mária od Svätého Petra videnie, v ktorom videla Najsvätejšie Srdce Ježišovo, nádherne zranené týmto „Zlatým šípom“, ako z neho prúdili prúdy milostí na obrátenie hriešnikov.

Zjavenie z 30. októbra 1845
V tomto zjavení náš Pán dáva najvznešenejšie pokyny, ktoré ukazujú postavenie Svätej Tváre vo vzťahu k samotnej uctievanej Trojici.

Pamätaj, ó duša moja, na sväté poučenie, ktoré ti dnes tvoja Božská Nevesta dala o Jeho rozkošnej Tvári. Pamätaj, že táto Božská Hlava predstavuje večného Otca, ktorý je nesplodený, že ústa tejto Svätej Tváre predstavujú Božské Slovo, splodené Otcom, a že dve oči tejto rozkošnej Tváre sú symbolom vzájomnej lásky Otca a Syna, lebo tieto dve oči majú len jedno svetlo a jedno zhodné poznanie medzi oboma a vytvárajú tú istú lásku, ktorá predstavuje Ducha Svätého.

Kontemplujte v jeho prameňoch vlasov nekonečné množstvo rozkošných dokonalostí Najsvätejšej Trojice. Hľaďte v tejto majestátnej Hlave na tú vzácnu časť človečenstva Spasiteľa, ktorá je samotným obrazom jednoty Boha.

Teraz je to táto rozkošná Spasiteľova tvár prekypujúca nevýslovnými tajomstvami, ktoré rúhači zakrývajú potupou, obnovujúc trpké utrpenie Jeho umučenia zakaždým, keď zaútočia na Božstvo, pretože Svätá Tvár je samotným obrazom Boha!

V tejto nádhernej komunikácii náš Pán vyslovuje všetky svoje zásluhy sestre Márii od Svätého Petra, keď jej hovorí, aby zaplatila s nimi aj dlhy spôsobené hriechmi národa. Povzbudzuje jej horlivosť tým, že jej prezradil, že Dielo nápravy bude nakoniec založené.

Náš Pán na mňa naďalej naliehavo tlačí, aby som trpela za našu krajinu. Povedal mi: "Ako som ja vzal na seba hriechy celého sveta, tak si teraz prajem, aby si ty prijala hriechy svojho národa. Ja sám budem trpieť v tebe, aby som utíšil hnev svojho Otca a dám ti všetky moje zásluhy, ktorými môžeš splatiť dlhy spôsobené hriechmi tvojej krajiny."

Prijala som návrh nášho Pána a potom som sa videla akoby pokrytá všetkými hriechmi národa a prosila som Boha o odpustenie za tieto hriechy s rovnakou hanbou, ako keby som tieto zločiny sama spáchala. V iný deň, keď náš Pán opäť naliehal, aby som odškodnila celú našu krajinu, som zaváhala, sotva som sa odvážila uveriť, že by si mohol želať použiť taký obyčajný nástroj, akým som ja, na takú veľkú úlohu. Potom mi na prirovnanie povedal: "Ako v poriadku Mojej prozreteľnosti, v časných záležitostiach dávam konkrétnemu národu konkrétneho vládcu, aby bol jej vládcom, nemôžem tiež, podľa rádu milosti, zveriť konkrétnu krajinu do starostlivosti špeciálnej osoby, aby sa postarala o duchovné blaho tejto krajiny? To je dôvod, prečo teraz prideľujem tento konkrétny národ do tvojej osobitnej starostlivosti a vyzývam ťa, aby si sa modlila a obetovala v jeho prospech."

Potom náš Pán vyhlásil: "Opäť ti dávam Moju Svätú Hlavu, aby si ju mohla obetovať môjmu Otcovi, aby si upokojila Jeho spravodlivosť. Ó, keby si len poznala silu a cnosť, ktorá v ňom prebýva! A dôvod, prečo má moja hlava túto moc a cnosť, je ten, že som vzal na svoju hlavu všetky hriechy ľudstva, aby moje údy mohli byť ušetrení. Preto obetuj moju tvár môjmu večnému otcovi, lebo toto je prostriedok, ktorým ho upokojíš." A potom dodal: „Túžim po tomto Diele nápravy. Hoci ovocie, ktoré prinášaš, ešte nedozrelo, buď si istá, že konečne príde čas, keď bude Dielo založené.

Zjavenie z 22. novembra 1846
Náš Spasiteľ, ktorý nekladie žiadne medze účinnosti Oddanosti Svätej Tvári, informuje sestru Máriu od Svätého Petra, že poklad Jeho Tváre má takú obrovskú hodnotu, že prostredníctvom neho možno vyriešiť všetky záležitosti!  
"Dcéra moja, dnes si ťa beriem za svoju správkyňu. Vkladám do tvojich rúk svoju svätú tvár, aby si ju mohla bez prestania obetovať môjmu Otcovi za spásu tvojej krajiny. Premeň tento Boží dar na dobrý zisk, lebo poklad Mojej Svätej Tváre sám o sebe má takú obrovskú hodnotu, že cez Ňu sa dajú ľahko vyriešiť všetky záležitosti môjho domu. Prostredníctvom tejto Svätej Tváre získate obrátenie mnohých hriešnikov. Nič, o čo by ste prosili na základe Svätej Tváre vám nebude odmietnuté. Ó, keby ste len vedeli, aký príjemný je pohľad na moju tvár môjmu Otcovi!"

Hoci bola sestra Mária až dovtedy zjavne v dobrom zdravotnom stave, dodržiavala všetky náboženské cvičenia predpísané Svätou regulou a vykonávala všetky svoje povinnosti sestry vrátničky, náhle sa u nej objavili isté alarmujúce príznaky. Keď ju lekár vyšetril, zistilo sa, že je smrteľne chorá. Okrem toho, že trpela ťažkou pľúcnou tuberkulózou, vyvinul sa u nej aj vred v hrdle, ktorý vhodne symbolizoval jej úlohu v živote ako obeť, ktorá sa napráva najmä za rúhania, ktoré vyslovujú jazyky vinníkov. Dva a pol mesiaca nebola schopná prijímať žiadnu tuhú stravu a živila sa len malým množstvom tekutín. Svoje bolesti znášala pokojne, ba aj s radosťou, takmer neustále pre spásu duší, pričom tento svet vymieňala za ten druhý.

Krátko pred smrťou sa jej spýtali na Svätú tvár. Sestra Mária odpovedala: "Mám tie najväčšie nádeje. Plány bezbožných budú zmarené! Práve preto bolo odhalené Dielo nápravy Svätej Tvári. Teraz, keď sa to stalo, moje povolanie skončilo, pretože ma Boh práve pre toto Dielo Boh umiestnil na zem, ako mi dal poznať náš Pán. Ó, aká je pravda, že Boh má prostriedky na uspokojenie svojej spravodlivosti, ktoré sú ľuďom neznáme."

Raz, keď ju požiadali, aby použila určité svoje utrpenie na zvláštny úmysel, odpovedala: "Neviem, či to môžem urobiť, pretože som úplne zasvätená veci Diela nápravy."

Sestra Mária zomrela vo vôni svätosti 8. júla 1848, v tridsiatom treťom roku svojho života. Po jej smrti bola náprava prostredníctvom oddanosti Svätej tvári udržiavaná najmä vďaka zápalu bohatého právnika na dôchodku z Tours, oddaného priateľa mníšky, Lea Duponta. Získal obraz Svätej tváre, ktorý sa dotkol skutočnej relikvie Veronikinho závoja vo Vatikáne. Tento príkladný kresťan si ho na znak úcty zavesil na prominentnú stenu svojho salónu, pred ktorým svietila lampa.

Tým, ktorí sa modlili pred týmto obrazom, bolo udelených toľko mimoriadnych priazní, že rezidencia Mons. Duponta sa stala súkromným pútnickým miestom. Ďalších tridsať rokov, až do konca svojho života -zomrel v roku 1876 - Leo Dupont udržiaval vo svojom dome živý plameň Nápravy v prospech všetkých, ktorí sa chceli pred ním prihovárať Bohu. Tri mesiace po jeho svätej smrti bol jeho dom premenený na verejnú kaplnku. Čoskoro nato bolo dielo Nápravy odkázané na rozhodnutie najvyššieho veľkňaza Leva XIII., ktorý z celého srdca schválil pobožnosť prostredníctvom formálneho pápežského listu. Skrze toho bolo v roku 1885 v Oratóriu Lea Duponta naveky postavené Arcibratstvo nápravy, kde kňazi až dodnes vykonávajú poslanie sestry Márie od Svätého Petra, ktorej náš Pán ukázal skutočnú zbraň - Oddanosť Svätej Tvári.

Nápravná modlitba
Večný Otče, odvráť svoj hnevlivý pohľad od našich vinníkov, ktorých tvár sa v Tvojich očiach stala nepeknou. Pozri sa radšej na Tvár svojho milovaného Syna, lebo toto je Tvár Toho, v ktorom máš zaľúbenie. Obetujeme Ti teraz túto Svätú Tvár pokrytú hanbou a znetvorenú krvavými modrinami ako odškodnenie za zločiny našej doby, aby sme utíšili Tvoj hnev, spravodlivo vyvolaný proti nám. Pretože Tvoj Božský Syn, náš Vykupiteľ, vzal na svoju hlavu všetky hriechy svojich údov, aby mohli byť ušetrení, teraz Ťa prosíme, večný Otče, udeľ nám milosť. Amen.


Masima

Zverejnenie komentára

1 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára
To Top