Modlitba obetovania utrpenia

0
Pane Ježišu, ďakujem Ti, že si na seba vzal všetky moje trápenia, 
že si bol pribitý na kríž za moje hriechy, 
zničený za moje viny, 
že vo svojom umučení, 
smrti a zmŕtvychvstaní si mi odpustil všetky hriechy, 
otvoril mi cestu do neba a spôsobil, 
že sa každé ľudské utrpenie stalo cestou spásy. 

Obetujem Ti svoje utrpenie a spájam sa s Tvojím utrpením 
za spásu všetkých hriešnikov. 
Zriekam sa všetkého, čo vedie k zlu, i každého hriechu, 
aby som mohol(a) žiť v slobode Božieho dieťaťa.
Zriekam sa satana, ktorý je hlavným pôvodcom hriechu. 


Pane Ježišu, prosím Ťa o milosť 
bezpodmienečného odpustenia všetkým tým, 
ktorí mi ukrivdili a spôsobili trápenie. 
Celú svoju telesnú bolesť a duchovnú trýzeň skladám do Tvojich rán.
Ďakujem Ti za tú skúšku. 
Prosím, zbav ma všetkého strachu, vzdoru a odporovania. 
Zjednocujem sa s Tvojou bolesťou 
a všetky svoje utrpenia obetujem nebeskému Otcovi 
za obrátenie pohanov, ateistov a tiež na úmysly pápeža, 
biskupov a kňazov i za nové kňazské i rehoľné povolania 
(je možné uviesť iné úmysly). 
Skrze Nepoškvrnené Srdce Máriine som celý(á) Tvoj (Tvoja). Amen.


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top