Dojemná modlitba farmára

0
Túto dojemnú modlitbu nenapísal žiadny kresťanský vzdelanec, žiadny svätý, bol to farmár Arley Tuberqui. Dýcha však hlbokou láskou, úctou a pokorou i vďačnosťou k Bohu. Napokon, posúďte sami...

Pane, na konci tohto roka ti chcem poďakovať za všetko, čo som od teba dostal, ďakujem za život a lásku, za kvety, vzduch a slnko, za radosť i bolesť, za to, čo sa dalo a za to, čo nemohlo byť.

Dávam Ti to, čo som urobil tento rok: prácu, ktorú som dokázal, veci, ktoré mi prešli rukami a čo som s nimi dokázal vybudovať.

Ponúkam Ti ľudí, ktorých som vždy miloval, nové priateľstvá, tých, ktorí sú mi najbližší, tých, ktorí sú vzdialenejší, tých, čo už odišli, tých, čo ma o čosi požiadali a tých, ktorým som mohol pomôcť, tých s ktorými som zdieľal život, prácu, bolesť a šťastie.

Dnes, Pane, chcem tiež poprosiť o odpustenie za premárnený čas, za zle vynaložené peniaze, za zbytočné slová a za opovrhovanú lásku, za prázdne skutky, za zle vykonanú prácu, za život bez nadšenia a za vždy odkladanú modlitbu, za všetku moju zábudlivosť a moje mlčanie, jednoducho... prosím o odpustenie.


Pane Bože, Pán času a večnosti, tvoj je dnešok a zajtrajšok, minulosť a budúcnosť, a keď sa začína nový rok, zastavujem svoj život pred kalendárom, ktorý ešte len nebude inaugurovaný, a ponúkam Ti dni, o ktorých len Ty vieš, či ich budem môcť žiť.

Dnes Ťa prosím o pokoj a šťastie, silu a rozvážnosť, lásku a múdrosť pre mňa a moju rodinu.

Chcem žiť každý deň s optimizmom a dobrom, zavrieť si uši pred všetkým klamstvom, svoje pery pred klamstvom a sebeckými alebo ubližujúcimi slovami, namiesto toho otvoriť svoju bytosť všetkému dobrému, aby sa môj duch naplnil iba požehnaním a rozptýlil ich na každom mojom kroku.

Naplň ma dobrotou a radosťou, aby tí, čo so mnou žijú, našli v mojom živote kúsok teba.

Pane, daj mi šťastný rok a uč ma a šír šťastie.

V mene Ježiša, amen.

Masima - Verím a Dôverujem

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top