Zázračná 3-dňová novéna k Panne Márii

0
O zázračnej 3-dňovej novéne k Panne Márii sa nedá povedať, že by zlyhala. Jednoduchý text sa modlí 3 po sebe nasledujúce dni.

Ó, najkrajší kvet hory Karmel, 
úrodný vinič, 
nebeská nádhera, 
požehnaná Matka Božieho Syna, 
Nepoškvrnená Panna, 
pomôž mi v mojej núdzi.

Ó Hviezda mora, 
pomôž mi a ukáž mi, 
že si moja matka.


Ó, Svätá Mária, 
Matka Božia, 
Kráľovná neba a zeme, 
pokorne Ťa prosím z celého srdca, 
aby si mi pomohla v mojej núdzi.

(Uveďte svoju prosbu)

Niet nikoho, kto by odolal tvojej sile.

3x Ó, Mária, bez hriechu počatá, oroduj za nás, ktorí sa k Tebe utiekame.

3x Svätá Mária, vkladám túto záležitosť do tvojich rúk.

Masima - Verím a Dôverujem

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top