Páter Elias Vella - Dnes viem, že diablovi nevadí...

1
Páter Elias Vella hovorí o sebe: „Vo svojom živote som mal obdobie, keď mi neostával čas na vnútornú modlitbu. Hovoril som o tom so svojím duchovným vodcom: „Potrebujem osobnú modlitbu, ale nenachádzam si na ňu vôbec čas. Neviem, čo mám robiť.“

Pamätám si jeho široký úsmev, keď sa ma opýtal: „Prečo?“ 
„No, pretože mám strašne veľa práce,“ odpovedal som mu. 
„A čo vlastne robíš, čomu sa venuješ?“ 
Začal som vymenovávať všetky aktivity a už počas tohto vypočítavania ma zastavil a povedal mi: „Vidím, bratku, že máš naozaj veľmi veľa práce. Nemôžeš sa teda modliť tridsať minút, ale potrebuješ šesťdesiat minút modlitby.“ (Ja som v duchu dúfal, že ma oslobodí od povinnosti modliť sa... A on mi odporučil, aby som sa modlil dvakrát toľko!)


A potom pokračoval: „Pre koho pracuješ?“ 
Odpovedal som mu: „Pre Ježiša!“ 
On mi múdro odpovedal: „Ale Ježiš nepotrebuje tvoju prácu, on potrebuje teba!“ 
To bol veľký moment v mojom živote, kedy som si uvedomil, že Ježiš netúži po mojej práci, ale po mne. A hlboko som si uvedomil potrebu modlitby.

Dnes viem, že diablovi nevadí, že pracujeme pre Boha. Záleží mu na tom, či s Bohom hovoríme. A keď dosiahne to, že s Ježišom nebudeme hovoriť, pomôže nám dokonca pre neho i pracovať. Ale potom sa s Ježišom nebudeme rozprávať vôbec.“

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

1 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Absolútne logické vysvetlenie modliť sa, modliť sa a modliť sa !

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top