Úcta k Duchu Svätému

0
Videla som pred sebou Holubicu a nad ňou pretekajúci kalich, akoby v ňom bol prameň. To, čo sa vylievalo z kalicha, zavlažovalo Holubicu a omývalo ju. 


Tu som začula hlas, ktorý vychádzal z tohto prekrásneho svetla. Hlas povedal: „Ak ma chceš hľadať, poznať a ísť za mnou, vzývaj Svetlo, to znamená Ducha Svätého, ktorý osvietil mojich učeníkov a ktorý osvecuje všetkých ľudí, ktorí Ho vzývajú... Amen, amen, hovorím vám, ktokoľvek bude vzývať Ducha Svätého, bude ma hľadať a nájde ma, nájde ma skrze Neho. Jeho svedomie bude jemné ako poľný kvet. Keď to bude otec, alebo matka, v jeho rodine tak zavládne pokoj. Pokoj bude v jeho srdci ako v tomto, tak i v budúcom živote. Nezomrie v temnote, ale v pokoji. 
Vrúcne túžim, aby si povedala, že všetci kňazi, ktorí raz v mesiaci odslúžia svätú omšu k Duchu Svätému, ma uctia. A ktokoľvek sa na tejto omši zúčastní, bude odmenený Duchom Svätým a bude mať v sebe svetlo, v hĺbke jeho duše bude pokoj. To On príde vyliečiť chorých a zobudiť tých, ktorí spia... a čo viac, všetci tí, ktorí túto omšu budú slúžiť, alebo sa jej zúčastnia a ktorí budú vzývať Ducha Svätého, neodídu z tejto omše bez toho, aby nezakúsili vo svojej duši tento pokoj. A nezomrú v temnotách.“
Povedala som: „Pane, čo môžem urobiť? Nikto mi neuverí, vidíš, v akom som stave.“
On mi odpovedal: „Až nadíde čas, urobím všetko a ty nebudeš potrebná.“


Pravá úcta k Duchu Svätému – Zdalo sa mi, že vidím nášho Pána opretého o veľký strom a okolo neho bola pšenica a vinohrady, ktoré dozrievali v lúčoch plných vône, rozlievajúcich sa z nášho Pána. 
Vtedy som počula hlas: „Svet a rehoľné spoločenstvá vyhľadávajú novoty v pobožnostiach a pritom zanedbávajú skutočnú úctu k Utešiteľovi. To je dôvod, prečo zostávajú v omyloch a rozporoch, to je dôvod, prečo nemajú ani pokoj, ani svetlo. Nevzývajú svetlo, ako má byť vzývané, hoci vlastne ono nám zjavuje pravdu. táto úcta sa zanedbáva dokonca i v seminároch... Pretrvávajú prenasledovania, závisť medzi rehoľnými spoločenstvami. To preto je svet v temnotách... Každý – vo svete, alebo v spoločenstvách – kto bude vzývať Ducha Svätého, nezomrie v blude. Každý kňaz, ktorý bude túto úctu šíriť, obdrží svetlo, keď o ňom bude hovoriť iným.“ 
Bolo mi povedané, že je po celom svete potrebné ustanoviť, aby každý kňaz raz v mesiaci slúžil svätú omšu k Duchu Svätému a všetci, ktorí sa jej zúčastnia, dostanú výnimočné milosti a osvietenie.
Okrem toho mi bolo povedané, že nadíde deň, kedy stan bude kriviť obraz nášho Pána a Jeho slová skrze osoby žijúcej vo svete, kňaza i rehoľníčky. Ale ten, kto bude vzývať Ducha Svätého, blud odhalí.  
Ohľadom tejto úcty som videla ešte mnoho vecí, mohla by som napísať veľké diela, ale ja o tom nedokážem hovoriť. A okrem toho som nevzdelaná, neviem ani čítať a písať. Pán odhalí svetlo tomu, komu bude chcieť... 

sr. Mariam od Ukrižovaného
Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top