Uctenie presvätých päť rán Krista Pána

0
1. Úctivo v duchu bozkávam ranu tvojej pravej ruky, Ježišu, môj Boh a môj Spasiteľ, a pokorne ťa prosím, aby som v deň súdu bol postavený medzi požehnaných po tvojej pravici; pre lásku, ktorou si prijal ranu svojej pravej ruky, v ktorej si znášal nevýslovnú bolesť, odpusť mi, že som sa previnil zlými skutkami. Amen.

V. Pre tvoje drahé sväté rany.
R. Ježišu, zmiluj sa nad nami.

2. Úctivo v duchu bozkávam ranu tvojej ľavej ruky, Ježišu, môj Boh a môj Spasiteľ, a pokorne ťa prosím, aby som v deň súdu nebol postavený po tvojej ľavici medzi zlorečených; pre lásku, ktorou si prijal ranu na svoju ľavú ruku a znášal si v nej nevýslovnú bolesť, odpusť mi, že som sa previnil tým, že som zabúdal konať dobre skutky. Amen.

V. Pre tvoje drahé sväté rany.
R. Ježišu, zmiluj sa nad nami.

3. Úctivo v duchu bozkávam ranu na tvojej pravej nohe, Ježišu, môj Boh a môj Spasiteľ, a pokorne ťa prosím, aby som kráčal po ceste tvojich prikázaní; pre lásku, ktorou si prijal ranu na svojej pravej nohe a znášal si v nej nevýslovnú bolesť, odpusť mi, že som sa previnil zlými krokmi. Amen.

V. Pre tvoje drahé sväté rany.
R Ježišu, zmiluj sa nad nami.


4. Úctivo v duchu bozkávam ranu na tvojej ľavej nohe, Ježišu, môj Boh a môj Spasiteľ, a pokorne ťa prosím, aby som nekráčal cestou hriešnikov; pre lásku, ktorou si prijal ranu na svojej ľavej nohe a znášal si v nej nevýslovnú bolesť, odpusť mi, že som sa previnil tým, že som pomalosťou a namýšľanou únavou zanedbával 
pomoc blížnemu. Amen.

V. Pre tvoje drahé sväté rany.
R Ježišu, zmiluj sa nad nami.

5. Úctivo v duchu bozkávam ranu v tvojom svätom boku, Ježišu, môj Boh a môj Spasiteľ, a pokorne ťa prosím, aby som mal v tvojom prebodnutom boku útočisko pred pokušeniami 
a miloval ťa celým srdcom; pre lásku, ktorou si dovolil otvoriť svoje božské srdce a vyliať z neho krv a vodu, daj, aby mi bolo prameňom spásy. Amen.

V. Pre tvoje drahé sväté rany.
R Ježišu, zmiluj sa nad nami.

V. Ježišu, bol si prebodnutý pre naše neprávosti.
R A pre naše zločiny strýznený.

V. Prebodli mi ruky a nohy.
R Môžem si spočítať všetky svoje kosti.

V. On pre náš pokoj znášal trest
R Jeho rany nás uzdravili.

Modlime sa. Pane, Ježišu Kriste, ty si vylial svoju predrahú krv zo svojich bolestných rán na očistenie našich duší a pre našu spásu; prosíme ťa, daj, aby sme úctou k tvojim svätým ranám našli silu a ochranu vo všetkých našich telesných a duchovných ťažkostiach, a tak mohli obsiahnuť večnú spásu. Lebo ty žiješ a kraľuješ na veky vekov.

vložil: Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top