Myšlienky z knihy In Sinu Jesu o nepretržitej eucharistickej adorácii

0
Krásne povzbudenia pre adoráciu... pokúsme sa byť každý deň pôstneho obdobia s Pánom Ježišom pri svätostánku...

Klaňať sa mi znamená dať mi najavo, že všetku nádej vkladáš vo mňa. Klaňať sa mi znamená ukázať mi, že sa nespoliehaš na seba alebo na druhých, ale iba na mňa.

Stačí, aby si bol so mnou - nič iného od teba nežiadam. Nepotrebujem vznešené myšlienky alebo citové výlevy, ani pekné strojené frázy. Želám si len, aby si zostával so mnou.

Teraz potrebujem tvoju spoločnosť, ako som potreboval spoločnosť Petra, Jakuba a Jána v Getsemanskej záhrade. Síce spali obďaleč, to je pravda, ale vedel som, že tam sú, a samotná ich prítomnosť bola útechou pre moje trýznené srdce.

Obávaš sa rozptýlenia, snívania a hlúpych myšlienok? Nič z toho ma neuráža, pretože ide o obyčajné bzučanie múch v diaľke. Som pohrúžený do tvojej prítomnosti predo mnou.


Chcem ťa mať blízko seba, tak blízko ako bol u mňa Ján, keď pri poslednej večeri zložil hlavu na moju hruď. Takáto modlitba nemôže byť meraná alebo počítaná v minútach či hodinách. Je tým, čím je - a to tak dlho, dokedy si v mojej prítomnosti. Aj keď tvoj čas adorácie skončí, zostávam s tebou. Som v tebe - pozorný, milujúci, pripravený s tebou v každom okamihu vstúpiť do rozhovoru, posilniť ťa v pokušení, utešiť ťa v bolesti a byť ti svetlom v temnote.

Stačí len troška viery, aby človek pochopil, že nikdy nie je sám, aby si uvedomil moju prítomnosť, moju pripravenosť zdieľať sa bez slov skrz vlievanie mojej milosti.

Ako nešťastní sú tí, čo prichádzajú s vlastnými návrhmi riešení, keď jediné čo by mali urobiť, je predložiť mi svoje problémy, potreby a prosby.

Neprichádzajte ku mne s riešením. Prichádzajte za mnou len so svojimi problémami a dovoľ mi, aby som riešenie zaistil. Nepotrebujem tvoje riešenie, ale keď mi predkladáš problémy, utrpenia, otázky a potreby, som oslávený tvoju dôverou v moju milosrdnú lásku.

Modli sa ku mne s dôverou a odovzdanosťou a nie so skrytou túžbou usmerňovať moju ruku a získať odo mňa len to na čo sa upínaš.

Som tu v Najsvätejšej sviatosti pre teba a celý svet. Zaujmi predo mnou svoje miesto a prebývaj pred mojou tvárou, blízko môjho srdca, ktoré je láska sama. Nie je to malá vec, keď moje úbohé stvorenie dá uprostred noci prednosť mojej eucharistickej láske pred hodinou spánku. Až v nebi spoznáš hodnotu takto strávenej hodiny.

Prichádzajte ku mne. Navštevuj ma a vytrvaj so mnou v noci a Ja budem pracovať pre teba, s tebou a skrze teba po celý deň. V nočnej adorácii odo mňa získaš to, čo odo mňa nemožno získať žiadnym iným spôsobom, najmä vyslobodenie duší z vplyvu a útlaku moci temnôt. Viac duší je zachránených a oslobodených v nočnej adorácii než akoukoľvek inou formou modlitby. Táto modlitba ťa najužšie zjednocuje s mojimi vlastnými nocami úplne strávenými modlitbou počas môjho života na zemi.

Prichádzajte ku mne v noci a zakúsiš moju moc a prítomnosť po tvojom boku počas dňa. Modlitba adorácie v noci má moc a účinnosť modlitby spojenej s pôstom, ktorú som odporúčal svojim apoštolom ako spôsob vyháňania démonov z mučených a utláčaných duší. Preto sa démoni nočnej adorácie boja a nenávidia ju, zatiaľ čo anjeli sa s ňou radujú a kladú sa do služieb duší, ktoré po nej túžia.

V roku 2007 sa začali uprostred ticha adorácie k srdcu jedného kňaza prihovárať Pán Ježiš a Panna Mária. Z týchto slov sa zrodila kniha In Sinu Jesu, ktorej stránky sa prihovárajú priamo doprostred potrieb človeka našej doby a pomáhajú mu prehĺbiť vzťah k Pánovi.

Na pozadí základnej témy, ktorou je klaňanie sa eucharistickému Kristovi a prinášanie náhrady za tých, ktorí sa neklaňajú, sa tu otvárajú mnohé ďalšie základné témy duchovného života: modlitba v rôznych svojich rozmeroch; význam odovzdania sa Božej prozreteľnosti; nevyhnutnosť ticha; potreba sviatostí a posvätnej liturgie; tajomstvo najsvätejšej obete svätej omše; podstata kňazstva a kľúč k jeho apoštolskej plodnosti; úloha Panny Márie a svätých v našich životoch; skúsenosť hriechu a vlastnej slabosti na ceste dorastanie v Krista; túžba po nebi a obnova katolíckej cirkvi na zemi.

Kniha vyšla s cirkevným schválením pôvodne v Írsku a stala sa zdrojom obnovy vnútorného života radu kňazov, rehoľníkov i laikov.

vložil: Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top