Tri modlitby k svätej Rite

21
Mocná svätá Rita, nazývaná svätou nemožných vecí,
advokátkou beznádejných situácií,
pomocnicou v poslednej hodine,
ochranou a únikom v bolestiach,
ktoré vedú do hĺbok zločinu zločinu a beznádeje,
k tebe prichádzam v ťažkej a neočakávanej situácii,
ktorá bolestne ťaží moje srdce.
Povedz, drahá svätá Rita, nebudeš mi chcieť pomôcť,
nebudeš ma chcieť utešiť?
Vzdiališ svoj pohľad a súcit od môjho srdca
tak veľmi skúšaného bolesťou?
Veď aj ty vieš a poznáš, čo znamená mučeníctvo srdca.
Svätá Rita, pre bolesti, ktoré si prežila,
pre horké slzy, ktoré si preliala,
príď mi na pomoc!
Pros, modli sa, prihováraj sa za mňa,
ktorý sa neodvažujem prosiť Boha,
Otca milosrdenstva a Prameň všetkej útechy.
Vypros mi túto milosť
(vyslov prosbu),
po ktorej túžim, lebo ju potrebujem a modlím sa o ňu.
Modlitba, ktorú ty prednesieš, bude určite vypočutá,
lebo si Bohu veľmi drahá.
Povedz Pánovi, že dosiahnutá milosť bude slúžiť na zlepšenie môjho života 
a mojich návykov a tiež na oslavu Božieho milosrdenstva na zemi i v nebi. Amen.
Sláva Otcu...


Modlitba odovzdania sa svätej Rite
Najdrahšia svätá Rita, od mnohých počúvam, že sa k tebe utiekajú. 
Všetci sa obracajú na teba. 
Aj ja chcem byť zahrnutý medzi tvojich ctiteľov.
Od dnešného dňa si ťa volím za svoju zvláštnu ochrankyňu a orodovníčku. Tebe zverujem svoje duchovné i materiálne potreby 
a ty ako citlivá matka ponáhľaj sa mi na pomoc.
Božia milosť nech ma urobí podobným tebe 
v láske k ukrižovanému Ježišovi. 
Vypros mi, aby som napodobňoval všetky tvoje cnosti: 
aby som vedel opovrhnúť svetom so všetkými jeho vecami 
a falošnými potešeniami a aby som rástol v láske k Bohu a k blížnemu.
Vypros mi poslušnosť, čistotu, pokoru, ducha trpezlivosti 
a odovzdanosti do Božej vôle. 
Nech sú tvojmu srdcu blízke aj moje pozemské potreby. 
Vypros, nech mi Boh dá všetko potrebné na dosiahnutie môjho konečného cieľa, 
a ak je to v súlade s Jeho vôľou, 
vyžiadaj pre mňa všetky tie dobrá, ktoré mi budú užitočné a potrebné. Amen.
Sláva Otcu...

Svätá Rita – vzor života
Svätá Rita z Cascie, vzor manželiek, matiek rodín a rehoľníčok, 
utiekam sa k tebe a k tvojmu príhovoru v ťažkých chvíľach života. 
Ty vieš, že často ma utláča smútok, keď neviem nájsť východisko 
z toľkých bolestných situácií.
Vypros mi od Pána milosti, ktoré potrebujem, 
zvlášť pokojnú dôveru v Boha a vnútorný pokoj. 
Daj, nech napodobňujem tvoju sladkú jemnosť, 
tvoju silu v skúškach i tvoju hrdinskú lásku, 
a vypros mi od Pána, aby moje utrpenia boli na osoh mojim drahým 
a aby všetci mohli byť spasení. Amen.
Sláva Otcu...

 Masima

Zverejnenie komentára

21 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Vďaka modlitbám a utiekaniu sa k sv. Rite som sa vyliečila z ťažkej choroby... + 🙏🏻Nikdy nezabudnem na jej pomoc a ochranu.... L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SV.RITA ĎAKUJEM ZA OCHRANU MOJEJ RODINY ..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milovaná a uctievaná Sv.Rita ďakujem ti za vypočuté a vyslyšané prosby a buď prosím mojou patrónkou a ochrankyňou mňa aj mojej rodiny ..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drahá,milovaná Sv.Rita ďakujem za stálu pomoc,buď ,prosím,naďalej pri mne ..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Drahá sv. Rita

    buď prosím mojou ochrankyňou a patrónkou v týchto časoch. Vypros mi prosím milosť a dar viery u nášho pána Ježiša Krista, aby som svojim životom a činmi plnil Božiu vôlu a mal silu obrátiť ľudí vo svojom okolí na správnu cestu spásy.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Drahá sv. Rita, ďakujem Ti za pomoc a ochranu.❤

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem sv.Rita za život môjho otca

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný22/10/22

      Sv Rita ,vypros mi hojne BOŽÍCH milosti o ktoré ťa prosím.Vypocuj moje prosby AMEN 👏🤲👏

      Odstrániť
  8. Ďakujem Ti svätá Rita za ochranu a stoj prosím pri mne vo všetkých zložitých situáciách. DAKUJEM

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pomáhaj mi sv.Rita pri tejto ťažkej skúške

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Svätá Rita❤️ ochraňuj mojích rodičov, súrodencov aj všetkých blízkych aj blížnych ..
    Daruj prosím pokoj lásku šťastie požehnanie a milosti do mojej rodiny ale aj všetkým ostatným rodinám pekne ta prosím 🙏🙏❤️ Ďakujem ♥️

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný15/8/22

    Drahá svätá Rita veľmi ťa prosím obráť môjho manžela, vráť ho z cesty nevery znovu do manželstva a ochraňuj mojich blízkych, aby sme raz boli všetci spasení

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný17/3/23

    Sv.Rita , ďakujem ti za veľkú pomoc a ochranu.Nikdy si ma neopustila,keď som ťa potrebovala.Kažbý deň cítim tvoju ochranu.Ďakujem Bohu , že som ťa spoznala.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný22/3/23

    Sv.Rita moja ochrankyňa , zverujem ti celý život mňa a mojej Emky. Ďakujem ti za mnohé dobrodenia.Ochraňuj celú moju rodinu, od všetkého zlého a priveď nás na cestu pokoja.Ďakujem ti sv.Rita , že sa o nás tak krásne staráš.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anonymný12/10/23

    Za dceru a vnúčatá,za pokoj v rodine aby manžel si vážil rodinu. ĎAKUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný2/11/23

    Svätá Rita,oroduj za mňa a za moje deti a manžela u Pana Ježiša,ty vieš

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný23/11/23

    Ďakujem sv.Rita že stále keď ťa prosím pomôžeš 🙏

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Anonymný16/2/24

    Dakujem Ti sv. Rita za pomoc o ktoru prosim. AMEN.



    OdpovedaťOdstrániť
  18. Anonymný16/2/24

    Dakujem Ti sv. Rita za pomoc o ktoru prosím. Amen.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Anonymný5/4/24

    Sv,Rita,prosím o ochranu mojej rodiny,vypočutie mojich prosieb o uzdravenie dcéry z rakoviny a zdravie nás všetkých.

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top