Vrúcne vzývanie Panny Márie

0
Drahá Matka Boha môjho,
prijmi ma za celkom svojho.
Dokiaľ žijem, tak sa modlím,
drahá Matka, vždy som tvojím.
Keď kríž tlačí,
horkosť páli,
srdce plače,
kvíli v žiali,
drahá Matka, pozri ranu,
balzam lásky polož na ňu.
Nech to srdce ubolené,
láskou tvojou uzdravené,
peje pieseň lásky, slávy,
teba Matka, vždycky chváli.


Matka drahá - k tebe vzdychám,
Matka milá - v teba dúfam,
Matka drahá - zastaň sa ma,
Matka Lásky - ochraňuj ma.

Dokiaľ žijem, tak sa modlím,
drahá Matka, vždy som tvojím.
Tvojim v kríži a horkosti,
tvojím v čase a večnosti.
Drahá Matka Boha môjho,
prijmi ma za celkom svojho.
Dokiaľ žijem, tak sa modlím,
drahá Matka, vždy som tvojím. Amen.

vložil: Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top