Modlitba zasvätenia sa Panne Márii od pápeža Františka

0
Ó, Najsvätejšia Panna Mária,

Ja, hoci nehodný patriť k tvojim synom a dcéram, 
zato plný túžby mať podiel na tvojom milosrdenstve, 
padám k tvojim nohám a zasväcujem ti svoju myseľ, 
aby vždy myslela na lásku, ktorú si zasluhuješ, 
zasväcujem ti svoj jazyk, aby ťa vždy chválil a šíril úctu k tebe, 
zasväcujem ti svoje srdce, aby ťa po Bohu milovalo nadovšetko.


Prijmi ma, Kráľovná s nikým neporovnateľná, 
ktorú nám ukrižovaný Kristus dal za Matku, 
do blaženého počtu tvojich synov a dcér, 
vezmi ma pod svoju ochranu, 
pomáhaj mi vo všetkých mojich potrebách, 
duchovných i časných, zvlášť v hodine mojej smrti.

Žehnaj ma, ó, Nebeská Spolupracovníčka, 
a svojím mocným príhovorom ma povzbudzuj v mojich slabostiach, 
aby som ťa, verne ti slúžiac v tomto živote, 
mohol chváliť, milovať a vzdávať ti vďaku v Nebi po celú večnosť. 
Nech sa tak stane!
Amen.

(23. 7. 2013 v Mariánskej bazilike v Aparecide)


Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top