Modlitby k Pražskému Jezuliatku

0
Ó, moje Jezuliatko, k tebe sa obraciam 
a prostredníctvom tvojej Panenskej Matky, 
padajúc na tvár, pokorne ťa vzývam, 
pomôž mi v mojich potrebách – veď tvoja ruka je všemocná.

V teba vkladám svoju nádej, 
dovoľ, aby som našiel milosť v tvojom srdci.
Milujem ťa celým svojím srdcom a celou svojou dušou, 
očisti ma, prosím, od mojich hriechov. 

Nechcem ťa nikdy sklamať 
a po celý svoj život ti chcem verne slúžiť. 
Obetujem ti svoje telo a svoju dušu, 
láskavo ma prijmi do svojich svätých služieb! 
Svoj kríž ponesiem z lásky k tebe, 
ktorý si ma miloval až po smrť. 
Z lásky k tebe milujem svojho blížneho ako seba samého, 
tak, ako si nám to kázal.

Ó, moje Jezuliatko, padajúc k zemi, 
zbožňujem ťa a pre tvoju veľkosť ťa zvelebujem! 
Pokorne ťa prosím, zbav ma mojich terajších i budúcich úzkostí, 
aby som ťa z celej duše velebil a vďaky vzdával. 
Daj, aby som ťa v nebi spolu s Pannou Máriou, 
svätým Jozefom v kruhu tvojich anjelov stále vídal. Amen.


Ó, Ježiško, Tebe sa oddávam, na príhovor Tvojej Matičky žiadam:  
V núdzi mi pomôž a daj mi seba, hľa, ja pevne verím, Pane, v Teba!
Že mi Tvoja milosť vždy prospeje, to je moja jediná nádej.
Že som hneval Teba, veľmi ľutujem, z celého srdca svojho Teba milujem.
Ó, Ježiško môj, k pomoci mi spej, k vytrvaniu mi hojnú silu daj!
Chcem sa naozaj polepšiť, nikdy viacej nehrešiť, 
Tvoja ja chcem byť obeť, z lásky k Tebe trpieť.
Môj Ježiško, Teba len milujem, navždy sa ti celý dnes venujem.
Pre lásku však k Tebe, Spasiteľovi, pol srdca sám i nepriateľovi.
Zbav ma trýzne mojej, daj mi seba, za to s pokorou ja prosím Teba.
Daj, aby som s Tebou, s Jozefom, a Tvojou milou Matičkou mohol mať účasť na večnej radosti!
Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top