Zasvätenie sa Dieťaťu Ježišovi

0
Ježišu, Božské Dieťa, 
verím v Teba, dúfam v teba, milujem Ťa 
a klaniam sa Ti ako svojmu Kráľovi. 
Svoju moc a slávu si skryl do podoby malého dieťaťa. 
Mnoho národov sveta Ťa takto uctieva. 
Aj ja Ťa uctievam v Tvojom Detstve 
ako svojho Pána, Spasiteľa a Boha, 
ktorý všetkému vládne a všetko tvorí nové. 


Verím, že ma miluješ, 
preto chcem dnes začať nový život. 
Prosím Ťa, zmiluj sa nado mnou, 
odpusť mi moje hriechy 
a stvor mi srdce čisté - srdce dieťaťa. 

Ty vieš, že nie som schopný (á) 
bez Tvojej pomoci vykonať žiadny dobrý skutok. 
Daj mi svoje požehnanie, 
aby som bol (a) schopný (ná) konať malé skutky lásky. 
Odovzdávam sa Ti. 
Pozeraj sa mojimi očami, usmievaj sa mojím úsmevom, 
hovor mojimi ústami, pracuj mojimi rukami. 

A keby som na Teba niekedy zabudol (a), 
pripomeň sa mi spôsobom Tebe vlastným - Milosrdenstvom a nežnou Láskou. 
Prijmi ma, malý Kráľ, do svojho Najsvätejšieho Srdca 
ako svojho malého brata (svoju malú sestru) a objím ma svojou Láskou. Amen.

Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top