Modlitba obetovania utrpenia

0
Ježišu, môj Spasiteľ, 
skrze Nepoškvrnené Srdce Panny Márie ti obetujem 
svoje psychické, fyzické aj duchovné utrpenie 
na úmysel Svätého Otca, 
za kňazov, 
za obrátenie hriešnikov 
(môžeme doplniť iný úmysel) 

Vylej na svet prúdy svojho milosrdenstva. 
Obráť neveriacich, 
osloboď tých, čo sú zotročení závislosťami, 
ochraňuj rodiny, aby s pomocou tvojej milosti odolávali útokom zlého ducha.


Zjednoť manželstvá, ktorým hrozí rozpad, 
daj rodičom lásku a odvahu, aby prijali každé počaté dieťa 
a aby chránili život až po prirodzenú smrť. 

Starým ľuďom daj milosť, 
aby sa v utrpení spájali s tebou. 
Mladým a deťom daj čisté a slobodné srdce, 
ochotné plniť Božiu vôľu.

Pomôž mi, aby mi utrpenie nevzalo nádej, 
aby moja viera nezhasla a láska nevychladla. 
A keď príde koniec môjho života, 
príď ku mne a zaveď ma do svojho kráľovstva. Amen.



Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top