Litánie k Svätej Tvári /2./

0
Drahý Pane Ježišu, Tvoja nekonečná láska stvorila a vykúpila svet a chce ho spasiť, prijmi ma do počtu tých, ktorí chcú pracovať pre víťazstvo Tvojho kráľovstva na zemi. Chcem šíriť obraz Tvojej Svätej Tváre s prosbou, aby si obnovil vo všetkých dušiach črty svojej Božskej Tváre. Pre tento účel prijmi moje úplné obetovanie mňa samého, ktoré dávam do Tvojej služby.

Ó Ježišu, konaj zázraky obrátenia a povolávaj apoštolov, aby sa dali do tohto veľkého diela. Rozprestri nad svetom svoju milosrdnú lásku, ktorá pochováva a ničí zlo. Obnov zem a urob, nech sa všetky srdcia naplnia láskou k Bohu a blížnym, a tak uvádzajú do tohto sveta Tvoju radostnú zvesť.



Pane, zmiluj sa nad nami.
Kriste, zmiluj sa nad nami.
Kriste, uslyš nás!
Kriste, vyslyš nás!
            
Bože, náš nebeský Otče, zmiluj sa nad nami ...
Bože Syn, Vykupiteľ sveta,
Bože, Duch Svätý,
Bože, v Trojici jediný,


Svätá Tvár, Syna živého Boha,
Svätá Tvár, nášho Spasiteľa,
Svätá Tvár, zaliata krvavým potom,
Svätá Tvár, ukrutne zbičovaná,
Svätá Tvár, potupne opľúvaná,
Svätá Tvár, bitá trstinou,
Svätá Tvár, zranená tŕním,
Svätá Tvár, trápená horúčkou a smädom,
Svätá Tvár, zmáčaná bolestnými slzami,
Svätá Tvár, jazvami a ranami znetvorená,
Svätá Tvár, v smrteľnej úzkosti,
Svätá Tvár, pri smrti na kríži sklonená,
Svätá Tvár, útecha zarmútených,
Svätá Tvár, vzkriesením oslávená,
Svätá Tvár, radosť všetkých anjelov a svätých,
Svätá Tvár, ktorej uctievaním zakončíme prosbu o pomoc v súžení,

Baránok Boží, ty snímaš hriechy sveta, obráť k nám svoju Svätú Tvár!
Baránok Boží, ty snímaš hriechy sveta, ukáž nám svoju Svätú Tvár!
Baránok Boží, ty snímaš hriechy sveta, vtlač svoju Svätú Tvár do môjho srdca!

Modlime sa: Ježišu, Ty si sa stal pri svojom umučení posmechom ľudí a mužom bolesti. Uctievam Tvoju Božskú tvár, na ktorej žiari krása, miernosť a dobrota Božstva a ktorý sa stal tvárou malomocného. Pod týmito znetvorenými črtami však spoznávam Tvoju nekonečnú Lásku a túžim prispieť k tomu, aby Ťa milovali všetci ľudia. Slzy, ktoré tak prehojne tiekli z Tvojich očí, mi pripadajú ako drahocenné perly, ktoré chcem zbierať, aby som ich nekonečnou cenou vykúpil duše úbohých hriešnikov.

Ježišu, Tvoja Tvár je samá krása, ktorá uchvacuje moje srdce. Rád sa tu na zemi zrieknem Tvojho pohľadu a nevýslovného pobozkania Tvojich úst, ale úpenlivo prosím, vtlač svoj Božský obraz do môjho srdca a rozpáľ ma svojou láskou, aby som bol rýchlo strávený a už čoskoro dosiahol toho, aby som pozeral na Tvoju oslávenú Tvár v nebi. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top