Korunka k Božskému Srdcu Ježišovmu

0
Tento ruženček pozostáva z troch desiatkov, nemodlíme sa Otče náš... ani Zdravas´ Mária. 

Na 3 veľké zrnká sa modlíme Duša Kristova a na 30 malých zrniek Buď zvelebené Božské Srdce Ježišovo.

V mene Otca, i Syna, i Ducha Svätého. Amen.

Duša Kristova, posväť ma.
Telo Kristovo, spas ma.
Krv Kristova, napoj ma.
Voda z boku Kristovho, obmy ma.
Umučenie Kristovo, posilni ma.
Ó, dobrý Ježišu, vyslyš ma.
Do svojich svätých rán skry ma.
Nedaj mi odlúčiť sa od teba.
Pred zlým nepriateľom chráň ma.
V hodine mojej smrti povolaj ma.
A daj mi prísť k tebe,
aby som ťa s tvojimi svätými chválil
na veky vekov. Amen.

Sláva Otcu...


nasleduje 10x
Buď zvelebené Božské Srdce Ježišovo, zvelebený si medzi všetkými srdcami a zvelebený je v tebe horiaci oheň lásky.

Najsvätejšia Panna Mária, matka Božského srdca, oroduj za nás, aby sme aj my žili skrze lásky i umierali v ňom. Amen.

Sláva Otcu...

Modlime sa. Všemohúci Bože, obetovaním tejto pobožnosti na slávu Najsvätejšieho Božského Srdca Ježišovho, priveď ma do večnej radosti. Skrze Krista, nášho Pána. Amen. 

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top