Modlitba o pokoru

0
Ježišu tichý a pokorný srdcom, uslyš ma!
Ježišu tichý a pokorný srdcom, vyslyš ma!

Márnej túžby, aby si ma svet vážil, zbav ma, Ježišu!
Márnej túžby, aby ma ľudia milovali,
Márnej túžby, aby ma vyhľadávali,
Márnej túžby, aby ma chválili,
Márnej túžby, aby ma ctili,
Márnej túžby, aby mi dávali prednosť,
Márnej túžby, aby ma žiadali o radu,
Márnej túžby, aby so mnou súhlasili,
Márnej túžby, aby so mnou jednali šetrne,
Márnej bázne pred pokorovaním,
Márnej bázne pred pohŕdaním,
Márnej bázne pred odstrkovaním,
Márnej bázne pred ohováraním,
Márnej bázne pred zabudnutím od iných,
Márnej bázne pred posmechom,
Márnej bázne pred potupami,


Mária, Matka všetkých pokorných sŕdc, oroduj za mňa!
Svätý Jozef, ochranca pokorných duší, oroduj za mňa!
Svätý Michael, víťaz nad prvou pýchou, oroduj za mňa!
Všetci svätí, ktorí ste boli vzorom pokory, orodujte za mňa!

Modlime sa. Ježišu, tvoje hlavné napomenutie bolo: "Učte sa odo mňa, lebo som tichý a pokorný srdcom!"  Nauč ma pokore podľa svojho Srdca. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top