Modlitba zasvätenia k svätému archanjelovi Michaelovi z Gargana

0
Táto modlitba zasvätenia sa denne modlí po každej svätej omši vo svätyni na vrchu Gargano v Taliansku, kde sa svätý archanjel Michael zjavoval v rokoch 490 - 496.


Najdôstojnejšie knieža anjelských zborov, 
udatný bojovník najvyššieho Boha,
horlivý milovník Pánovej slávy, postrach vzbúrených anjelov,
láska a rozkoš všetkých dobrých anjelov,
svätý archanjel Michael!


Chcem patriť medzi tvojich ctiteľov,
preto sa ti dnes obetujem a odovzdávam.
Tvojej starostlivosti a ochrane zasväcujem seba samého,
moju rodinu a priateľov,
moju prácu a všetko, čo mi patrí.
Aký skromný je to dar, keď uvážim,
že som iba úbohý hriešnik.
Tebe sa však páči láska môjho srdca.
Pamätaj teda, že oddnes som pod tvojou ochranou,
a tak musíš za mňa orodovať po celý môj život.

Vypros mi odpustenie mojich mnohých a ťažkých hriechov,
ako aj milosť milovať celým srdcom Boha, Ježiša Krista, najdrahšieho Spasiteľa,
najsladšiu Pannu Máriu a všetkých ľudí,
mojich bratov, ktorých nebeský Otec miluje
a ktorých Boží Syn vykúpil.
Vyprosuj mi všetku pomoc, 
potrebnú na dosiahnutie koruny večnej slávy.
Vždy ma bráň, zvlášť v poslednej chvíli môjho života,
pred nepriateľmi mojej duše.

Príď, slávny archanjel, 
posilňuj ma v boji a odvráť odo mňa pekelnú priepasť,
onoho vzbúreného a pyšného anjela,
ktorého si kedysi premohol a zvrhol z neba.

Svätý archanjel Michael, zaveď ma pred Boží trón,
aby som spolu s tebou a so všetkými anjelmi mohol(la) spievať
na chválu, česť a slávu tomu, 
ktorý kraľuje na veky vekov. Amen. 


Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top