Z duchovného denníka Alice Lenczewskej /12./

0
Miesta, označené v texte "†" sú slová nášho Pána Ježiša. Biblické texty sú vždy od Ježiša po Alicinej modlitbe a prosbe o slovo v duchu tzv. náhodného otvorenia  

Štvrtok 14. 5. 1987, 23:15 h.
† Ja riadim pohyby tvojho srdca. Tvoje túžby sú Mojimi túžbami.
- Keby som v nich dokázala zotrvať, bez rozptyľovania ...
† Dokážeš to. Moja Matka ťa to naučí. Ona ťa povedie a urobí podobnou Sebe. Otvor pred Ňou svoje srdce. Ja a Ona sme jedno. Keď ťa zverím do Jej starostlivosti, budeš ešte viac zjednotená so Mnou. Ona ti pomôže.
- Teší ma, že mi dávaš milosť utrpenia, najmä počas štvrtkových modlitebných stretnutí nášho spoločenstva.

Utorok 19. 5. 1987, 9 h.
- Chodím na svätú omšu do svojej bývalej farnosti na rôznu dobu, a vždy pravidelne slúži rovnaký kňaz, hoci je ich sedem.
† Vari to pre teba nie je znamením, že je mu potreba pomáhať? Je to Moje dobré dieťa, ale je stratené v množstve vonkajších činností. Miluj Ma za neho, keď stojí pri oltári, aby sa láska odtiaľ rozlievala na mnohých. Obklop Ma v Hostii svojou láskou, aby zjemnil dotyk svojich ponáhľajúcich rúk, aby som pocítil úľavu v Mojej bolestnej obete. Buď vľúdna, Moje dieťa, dobrotou, ktorá plynie z Môjho zraneného srdca. Lám a obetuj sa v spoločnej obete, kedy je lámané Moje Telo za svet. Nech sa naplní a nech nič neumiera z Mojej bolestnej obete. 
"Povedal som vám to, kým som ešte bol u vás. Ale Tešiteľ, Duch Svätý ... ten vás všetkému naučí ... Pokoj vám zanechávam; svoj pokoj vám dávam ... "(Jn 14,25-27)
- Dal si mi slová z dnešného čítania ...
† Aby som obrátil tvoju pozornosť k tomu, že ukazovatele smerovky každého dňa vyplývajú z čítania, ktoré počuješ počas Mojej Obete.


Streda 20. 5. 1987, 9 h.
"Jeho učeníci sa rozpamätali, že je napísané: »Bude ma stravovať horlivosť za tvoj dom.«" (Jn 2,17)
† Nech ťa spaľuje horlivosť pre Môj dom a jeho kňazov. Nezadŕžaj žiadne kritické, odrádzajúce myšlienky. Buď verná úmyslu, ktorý si prijala. Nech ťa ovládne veľká túžba po Mojej sláve v nich a skrze nich. Buduj svojím srdcom dielo, ktoré tvorím rukami Mojich vyvolených synov a dcér. Nech je tvoje srdce čisté a plné lásky.

Pondelok 25. 5. 1987, 23:50 h.
† Je potrebné tešiť sa z malých vecí. Vlastne zo všetkého. Všetko je odo Mňa pre tvoje dobro. Všetko ťa privádza k zjednoteniu so Mnou. Ja som radosťou ukrytou v tvojej duši. Hľadaj Ma a smäď [po Mne], aby tvoja radosť bola úplná. Uč sa Ma nachádzať v ľuďoch a raduj sa s nimi. Tak veľmi sa o teba starám, tak vychádzam v ústrety tvojim prianiam. Prečo ti chýba radosť?

Nedeľa 31. 5. 1987, 9:15 h.
† Vychovávanie k čistej láske je proces, ktorý v človeku trvá celý život. Každého človeka beriem z tohto sveta vtedy, keď dosiahol maximum svojich možností v tej oblasti. Maximum je pre niektorých bodom nula v láske, alebo dokonca pod týmto bodom, ale je to ich rozhodnutie vyplývajúce zo slobodnej vôle, z dobrovoľnej závislosti na satanovi. Kto sa chce ku Mne navrátiť, aj keby to bolo v najmenšom prianí a v poslednej chvíli života, má vždy takú možnosť aj pomoc odo Mňa. Proces vychovávania k čistej láske vedie od lásky rozkošníckej, hľadajúcej len to svoje, k láske Božej, hľadajúcej utrpenia, aby sa mohlo pomáhať druhým - obohacovať ich duše a ich radosť vo Mne. Túžba po utrpení pre dobro bratov je vrcholným bodom rozvoja duše. Moja láska to urýchľuje a pozýva k tomu. Duša, ktorá dosiahla tohto stavu, je plná radosti, pretože všetko v nej je Božie a zjednotenie so Mnou tu na zemi je úplné. Je preplnená pokojom a radosťou, aj keby napríklad okolo bolo peklo, lebo sa netýka a nedotýka jej Božského vnútra to, čo je vonkajšie. K takejto čistote chcem odprevadiť mnohých, aby ich duše svojou čistotou posväcovali túžby tela. Aby nebolo iných žiadostí než túžba po Bohu sídliacim v ľudskej duši.
"Nebuďte nikomu nič dlžní, jedine, že vzájomnú lásku ... Táto láska je teda zákon vo svojej plnosti." (Rim 13,8.10)

Piatok 5. 6. 1987, 10:15 h.
† Okrem slova potešenia dávam tiež poučenie a výstrahy. Moja láska je vždy s každým a každého túžim priviesť k svätosti. Ja vediem k svätosti a ukazujem ju. Preto liečim pokorovaním, ak niekto chce sám vyjavovať svetu svoju svätosť. Svätosť je jedna: len tá, ktorú Ja dávam a vyjavujem. Robím to vtedy, až je zrelá, keď už ju ľudský obdiv nezničí. Nie je potrebné nič urýchľovať vlastnými, ľudskými spôsobmi, nestavať seba nad iných. Ja som jedinou mierou a jediným Sudcom. A jediným Darcom všetkého. Nie je potrebné si také právo privlastňovať, nedovolím to! Cesta k svätosti vedie cez uznanie vlastnej úbohosti a ničotnosti, nie skrze vyvyšovanie sa nad ostatných. Nikto nepozná hodnotu druhého človeka, a tiež svoju - len Ja. Sila a milosti, ktoré som dal každému človeku, sú Mojím vlastníctvom. Ja som ich správcom a jediným disponentom. Preto je treba byť ostražitým: pýtať sa, kedy a kde ich použiť. Je potrebná veľká opatrnosť, pretože satan profituje z ľudských slabostí, aby tak Moje milosti boli využité zlým spôsobom. 
Čím väčšie milosti dávam, tým viac sa starám, aby priniesli dobrú úrodu. Tým viac túžim očistiť od každej ľudskej slabosti. 
Čím významnejšie poslanie zadávam a väčšie schopnosti dávam, tým viac ich cvičím, zdokonaľujem a pripravujem na jeho vyplnenie. Robí to Moja láska, lebo túžim, aby každý dosiahol štít, kam ho vediem. Čím je štít vyšší, tým ťažšia je cesta, tým sú skaly tvrdšie a víchry ostrejšie. Ale človek predsa nejde sám. Ja som s ním. Ak chce ísť sám a skúša to, vtedy si príliš roztvára ruky, vtedy padá a bolestne sa zraňuje. Ak odo Mňa odvracia zrak, aby videl sám seba a cestu, ktorú zdolal - môže zblúdiť z chodníka. 
Ja som! Ja chcem viesť, lebo jedine Ja poznám cestu a viem, ako minúť ostrie skál a prekročiť strže. Jedine Ja môžem ochrániť pred dujúcimi vetrami, ktoré sú vo väčších výškach stále prudšie. Je potrebné ku Mne úplne priľnúť, žiadny pohyb nerobiť sám o sebe, dovoliť niesť sa v tichosti a v dôvere srdca. Moja láska oslní, vylieči, stíši. Je potrebné sa jej oddať. Treba sa úplne odovzdať a dôverovať až do konca, aj keby uragán trieštil skaly a všetkým hádzal. Ja som nad živlami a každú búrku utíšim, aby som zachránil Moje dieťa. Netreba nad sebou plakať ani si prezerať rany spôsobené druhými. Treba sa poddať Mojej láske, ktorá je vo vlastnej duši a v ľuďoch, v ktorých prichádzam. To je balzam, ktorý utíši žiaľ a vylieči rany, dodá sily, aby bolo možné ísť ďalej cestou Mojej lásky na štít, ktorý som určil. Dôveruj, Moje dieťa, Ja milujem a chránim aj vediem.

Pondelok 15. 6. 1987, 23:30 h.
† Nikdy nepochybuj. To nemôže byť omyl, keď Mi niekto odovzdá sám seba. Každá pochybnosť je pokušením, ktoré má oslabiť odovzdanie sa, aj dielo, ktoré tvorím. Nie je možné, aby som opustil dieťa, ktoré nesiem v Mojom náruči. Nič neanalyzuj. Miluj a dôveruj.
"A volali v úzkosti k Pánovi, a on ich vyslobodil z úzkosti, vyviedol ich z tieňa a temnoty, zlomil ich putá." (Ž 107,13-14)

Streda 17. 6. 1987, 15:30 h.
- Čo mám zapísať z toho ohňa a svetla, aké je vo mne a v ktorom som?
† Miluj zo všetkých svojich síl, a tvoje srdce bude blčať veľkým ohňom. Oheň som prišiel vrhnúť na zem, aby som rozpálil žiar v srdciach Mojich detí. Musíš túžiť čoraz viac. Túžiť sa spáliť v tom ohni, aby si sa zrodila znovu ako nové stvorenie. Chcem ťa mať k dispozícii v každej chvíli. Nezostalo mnoho dní do Môjho príchodu, do stretnutia v sláve Mojej milosti. Modli sa a obetuj za Moje Dielo, za čisté srdcia, za lásku.

Pondelok 22. 6. 1987, 12 h.
† Moja sila i Moja láska sú nad ľudskou vôľou. Všetko môžem urobiť a urobiť reálnym. Na Mne záleží, aby sa stalo to, čo je podľa ľudského spôsobu videnia nemožné. Ale predsa máš vieru, a viera robí zázraky. Zostávaj v takej viere a v takom odovzdaní, aby každý deň bol zázrakom Mojej lásky v tebe. V Mojej láske je všetko: je v nej celý svet a ešte viac. A Moja láska je v tebe a len ona ti je potrebná a iba v nej nájdeš pokoj a radosť. Ona ťa živí a sýti, v nej nájdeš zaľúbenie - len v nej. 
Prečo ďalej prežívaš to, čo pochádza od ľudí? Prečo analyzuješ ich pôsobenie a vlastné reakcie? Prečo chceš byť niekým v ich očiach? Vari si myslíš, že oni ti môžu niečo dať, alebo niečo vziať? Samozrejme, môžu, ale len vtedy, keď Ja som v nich, keď Ma v nich vidíš a hľadáš. Ja ťa chcem vyviesť z pocitov pochádzajúcich z vonka. Chcem ťa zamerať na to, čo sa deje v tvojej duši. Mnoho tam je a deje sa veľa, a ešte viac sa bude diať, ak tam budeš hľadať všetko, a nie zvonku u ľudí. Preto robím, že ti svet pôsobí bolesť. Nepatríš do sveta a nehľadaj v ňom naplnenie žiadostí srdca. Nehľadaj v ňom lásku a uznanie. Tak veľa ti chcem dať, toľko pre teba mám. Tak túžim po tvojej jedinečnej láske, Mne úplne odovzdanej.
- Dobre, že ma bolia oči a oslepuje iskrivosť sveta. Dobre, že nemôžem vidieť - dokonca telesne. Veľkou milosťou je možnosť zavrieť oči. Prečo sa nedajú zavrieť uši?
† Musíš sa na všetkom podieľať, aj keď inak. To je tiež kríž a milosť ... aj radosť v kríži, ktorý je milosťou, danou vyvoleným deťom Mojej lásky. Láska, ktorú vlievam do tvojho srdca, premení všetko a všetko sa zmení v radosť lásky. V opojení láskou, v stratení sa, i šialenstvo lásky. Nech ťa nezdržujú ľudia, ani tí, ktorí ťa milujú, rovnako ako ani tí, ktorí sú voči tebe zdržanliví. Nech ťa nezdržiava nikto a nič pred vstupom do ohňa lásky, ktorý očisťuje, premieňa, posväcuje. Prišiel som vrhnúť oheň na zem a nič ho nezastaví. Bude páliť a ničiť, a bude plodiť a tvoriť. Prišiel som očistiť krajinu aj tvoju vlasť, aj tvoje srdce. Vyjdi Mi naproti a otvor svoje srdce, nech planie, nech v ňom zavládne svetlo.
- Bol oheň, stĺp ohňa, červený a hrozný. A horel človek. A oheň sa stával čoraz jasnejším a bolesť človeka sa menila v radosť. A človek sa stal Hostiou, bielou, žiariacou veľkým svetlom, rozjasňujúcim temnotu a nesúcim lásku. Obraz premeny človeka v Krista sa ukázal minulý utorok počas svätej omše a dnes sa vrátil s väčším porozumením. Môj Spasiteľ, je moja modlitba a zotrvávanie v Tebe také, aké majú byť?
† To je vlastne povolaním tvojej obetujúcej sa lásky, ak nepožiadam viac.
"Nech je zvelebený Boh! Zvelebené jeho slávne Meno! Zvelebení všetci jeho svätí anjeli! ... Pretože ma udrel a potom sa nado mnou zmiloval a ja vidím ... " (Tob 11,14-15)



Masima
zdroj: voľný preklad MCM

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top