Z duchovného denníka Alice Lenczewskej /18./

0
Miesta v texte, označené "†" sú slová Pána Ježiša, miesta označené "•" sú slová Matky Božej, anjelov, svätých, či duší v očistci. Biblické texty sú vždy od Pána Ježiša po Alicinej modlitbe a prosbe o slovo v duchu tzv. náhodného otvorenia.

Piatok 6. 11. 87, 9:45 h.  46-2020
- Bezdomovec na stanici čaká na svoj odchod, na svetlá svojho vlaku. Povieš niečo, Pane?
† Milujem ťa, Moje dieťa, a som s tebou - tiež bezdomovec a tiež obetujúci Seba. A tiež často nepovšimnutý, hoci chcem rozdávať toľko pokladov. Sú rôzne stanice - možno na úbohej zastávke Ma možno najskôr zastihnúť, najskôr sa tam dá dostať do Môjho náručia a všimnúť si pokladov, ukrytých v Mojom odeve. Možno najviac postrehne ten, kto nemá vlastnú batožinu, a prijme najviac, lebo má voľné ruky aj srdce.

Sobota 7. 11. 87, 22:30 h.
- Moja večerná modlitba je len boj s únavou a ospalosťou. Či je to ešte modlitba?
† Áno. Prekonávaj svoju slabosť a vytrvaj.

Pondelok 9. 11. 87, 10 h.
- Nedokážem sa modliť ani sústrediť myšlienky, dokonca ani čokoľvek robiť poriadne - odpusť, Pane.
† Predsa nie je dôležité, čo ty zvládneš. Sama nezvládneš nič. Ak čokoľvek, robíš to z Mojej milosti - na základe Mojich darov. Ak som Ja tú milosť obmedzil, tak istotne túžim len po tvojej vernosti v zotrvávaní so Mnou. A ak máš zlý pocit, tak je zjavne potrebná tiež tvoja obeť. Skutočne, počíta sa len vernosť zotrvávania v sebaobetovaní. Snaž sa menej zameriavať pozornosť na seba, na vnímanie seba fyzicky či psychicky. Priľni ku Mne dušou zo všetkých síl, ktoré máš, a tak vytrvaj. Čistá láska, ktorej ťa učím, vyžaduje tiež vzdialenie sa od seba. Aby som ťa Ja mohol naplniť Svojou mocou, musíš si byť úplne vedomá svojej bezmocnosti.


Pondelok 9. 11. 87, 21:45 h.
- Plače vo mne má sebaláska. Vezmi si ju, Kriste, aby už nebola.
† To je osteň, ktorý ťa bude privádzať ku Mne. Prijmi ho, a súčasne odovzdajte Mne, kedykoľvek o sebe dá poznať. Máš byť tam, kde je plač, a z miest, kde je smiech, neodchádzaj. Tvoja radosť nie je vo veselení, ale v bolesti. Buď si toho vedomá.

Sobota 14. 11. 87, 7:45 h.
- Vo štvrtok sme sa vo dvoch modlili nad jednou chorou osobou, ktorá mala bolesti v nohách, sťažujúce chôdzu. Počas modlitby pocítila ostrý príliv akoby prúdu. Teraz sa cíti dobre a nemusí podstupovať ďalšie liečenie. Viem, v ktorej chvíli vyplynula Tvoja moc. Je to tak?
† Predsa vieš. A vieš tiež, aký musí byť stav tvojho srdca, aby mohol začať príliv Mojej moci.
- Tvoja milosť na mňa plynula vždy, keď som stála pred Tebou v úplnej bezradnosti, v čistote úmyslu a odovzdanosti, už ani neprosiac - len s nesmelou túžbou.
† Čistota dieťaťa a láskyplná odovzdanosť je potrebná. Keby si tak dokázala byť zjednotená so Mnou, naozaj Moja veľká sila by plynula tvojím srdcom. Mala by si po tom túžiť a prosiť - chcem ti pomôcť a tvojím prostredníctvom i druhým.
- Sprav ma svojím nástrojom. Nedovoľ, aby ma ničila márnivosť a pýcha ...
† Musíš ale vyvinúť maximálne úsilie zo svojej strany. Čistota srdca a láska, to je podmienka. - Prvé prikázanie ...
+ V prvom prikázaní je obsiahnuté všetko: všetka sila a všetky milosti dostupné človeku. A Ja chcem dať každému človeku veľmi veľa.

Piatok 20. 11. 87, 14:10 h.
- Nie moja, ale Tvoja vôľa nech sa stane.
† Hovoríš Mojimi slovami. Nech v tebe nie sú len Moje slová, ale aj túžby. Nie si sama, Moje dieťa. Mnohí sú teraz s tebou. Aj Moja Matka bdie nad tebou a Ja ťa chránim pred nadmerným utrpením. Pozri na Mňa a ponor sa do Mojej lásky.

Pondelok 30. 11. 87, 23:30 h.
- Toľko zla mi ukazuješ na každom kroku, dokonca aj v Tvojej Cirkvi.
† Vidíš, že tento svet nemôže naďalej v takom stave existovať. Rozširovanie zla všade narástlo do konečnej hranice. Satanovo kráľovstvo dosahuje svoj vrchol. Prichádza čas očistenia: bolesť zrodenia k životu v Mojom kráľovstve lásky.
- Hovoríš v prítomnom čase ...
† Pretože ten čas už je. Buď pripravená, Moja dcéra. Neposudzuj - modli sa a obetuj v tom mori nešťastia, skazy. Vidíš, ako sú všetci veľmi úbohí - najviac tí, ktorým sa zdá, že sú bohatí. Núdza ľudí dosahuje poslednú hranica zla. Zostal už len radikálny obrat, násilný, v bolesti rodenia. Neboj sa. Maximálne zlo je teraz - vo zdanlivej vonkajšej nehybnosti. Potom už bude len bolesť očistenia a premeny, a tá bude spásna. Keďže bude už žiariť glória Môjho víťazstva nad svetom. A Moja roztvorená náruč bude čakať na Moje deti. Neboj sa tej chvíle. Posledný útok zla bude chvíľou Môjho príchodu. Moje deti, túžim po vašej láske. Po vás sa cnie Môjmu Srdcu. Túžim vás objať a plne Sebou nasýtiť. Doba odlúčenia končí. Začína doba plnosti vášho zjednotenia vo Mne a so Mnou. Raduj sa, čakaj na príchod Ženícha, lebo tu nastáva doba Baránkovej hostiny. Čas svadby, svetla, nasýtenia. Milujem vás: deti lásky i deti kríža, povolané k novej dobe. K jej zrodeniu a rozkvetu. Vy ste Mojou nádejou a Moju radosťou. Vás živí Moja láska a Moja Krv. Moje svetlo vo vás je ranná žiara novej epochy čistej lásky - doby kráľovstva lásky. Buďte statoční a verní svojmu povolaniu.

15. 12. 86, 9 h. 47-2020
- Tak sa staráš o tie naše nerozumné a nevďačné srdcia ...
† Starám sa, pretože Mojou prirodzenosťou je láska. A vy ste úbohí: nevidíte Pravdu a nepočujete Môj hlas. Slepé a hluché deti, stvorené z lásky a pre lásku. Ako vám nemám pomáhať?
† Ochota voči blížnym má prednosť pred modlitbou. Tak ako v príbehu o milosrdnom Samaritánovi. Či má hodnotu modlitba, keď jej plodom nie je čin?

Štvrtok 3. 9. 87, 9 h.
- Duch Svätý Ťa velebil, Pane, vo mne celú noc. A prebudila som sa v Tvojom objatí. Ukazuješ mi, Pane, osobu, ktorá sa na mňa zlostí, ale k stretnutiu nedochádza, hoci sa tomu nevyhýbam a nie som tým dotknutá.
† Modli sa za ňu, aby z jej srdca odišla nenávisť. Obklop ju milosrdnou láskou. Aj ďalšie osoby, ktoré sú s ňou spojené. Odpustiť je málo, je potrebné milovať a pomáhať, tak ako Ja. A ukazovať lásku v prostote srdca a skromnosti, so zachovaním vlastnej dôstojnosti.
- Keď si mi prikázal otvoriť Písmo, vedela som, že sa ku mne ozveš Piesňou piesní.
"Môj milý sa ozval, povedal mi: »Hor sa, priateľka moja, krásava moja, a poď! Hľa, zima pominula, dážď prestal, pominul. Po zemi sa objavujú kvety, nadišiel čas prerezávať vinič ... Môj milý je môj a ja som jeho. " (Pies 2,10-12.16)

Nedeľa 22. 11. 87, 2 h. (Krista Kráľa)
- V katedrále, po svätej omši slúženej o polnoci, kráčal stredom procesie biskup. Vzpriamený, dôstojnej postavy a v slávnostnom odeve robil znamenia kríža do priestoru. A medzi lavicami chodil Ježiš v jednoduchej bielej tunike a skláňal sa k ľuďom: hladkal po hlave, nežne privíňal k srdcu. Rozdiel dôstojnosti - a milosrdenstvo zohnutej polohy nad človekom. Ľudská malosť v kráľovskom ráme - a prostota Boha, nekonečného vo svojej veľkosti ...

Nedeľa 29. 11. 87, 11:30 h.
- Ľahostajnosť, nesústredenosť, odpor a do srdca sa zarývajúca otázka: Nie je to naivné, písať ďalej tento zošit?
† Neurážaj Ma, Moje dieťa. Vieš toho príliš veľa a príliš veľa si poznala, než aby si si pripúšťala také myšlienky a pocity. Vydrž silou vôle, všetko odovzdávaj a pros o podporu. Otužuj svoju dušu, lebo milosťou je to, čo dopúšťam. Žehnám ti, skláňam sa nad tebou, aby som ťa chránil a viedol. Poď za Mnou, aj keď si v temnote. Nech ťa neodrádza ťažkosť života viery.

Utorok 1. 12. 87, 22:45 h.
- Modlili sme sa dnes v našej skupine za jedného satanistu na prosbu jeho matky. A teraz cítim, že satan krúži okolo mňa, ale nedovoľuje mu to Pánovo svetlo, ktoré ma obklopuje.
† Neboj sa, nikto ti nič neurobí, pretože si vo Mne.
- Akú má šancu na záchranu?
† Stretne ho Moja spravodlivosť, tak, ako som povedal. Milosrdenstvo je pre tých, ktorí prosia. Pre tých, ktorí sa ku Mne neobracajú, je len spravodlivosť.
- A naše prosby, tie sa nepočítajú?
† Veľa je potrebné, aby sa zrovnalo zlo, ktorému sa oddal.

Štvrtok 10. 12. 87, 12 h.
- Asi ma bolí tiež moje sebectvo, možno že najviac.
† Každého človeka obyčajne najviac bolí vlastné sebectvo - nedostatok jeho uspokojenia. Ty takisto toho nie si zbavená. Ale veľa trpíš - čoraz viac - Mojím utrpením za zlo, aké ničí druhých ľudí. Si obetným darom, a to bolí, ak je v tebe sebaláska. Čím viac bude v tebe čistej lásky, tým väčší bude pokoj a väčšia útecha, a dokonca radosť. Očistenie každého stojí niečo. Ale cieľ je predsa dôležitejší ako prostriedok.

Pondelok 14. 12. 87, 19:30 h.
- Prečo si sa schoval, Ježišu?
† Pretože Ma nemiluješ.
- Milujem Ťa.
† Nemiluješ Ma v ľuďoch, ktorých ti posielam.
- To je pravda. Prišlo na mňa veľké znechutenie k všetkým a ku všetkému. Pred chvíľou som niekomu odriekla stretnutie.
† Nepoddávaj sa. Každý, kto sa na teba obracia, alebo prichádza, je poslaný Mnou preto, aby si ho zahrnula svojou modlitbou a odovzdala Mne.
- Neviem, kde sa berie toľko negatívnych myšlienok o ľuďoch v mojom srdci.
† Nevieš? Vari skutočne nevieš, kto chce zničiť Moju lásku v tvojom srdci?
- Vzdiaľ ho odo mňa, Pane, nedovoľ ...
- Čo to znamená, čo vidím? (Nejaké výbuchy, nejakých utekajúcich ľudí)
† To bude. Zrak tvojej duše predbieha čas. Vytrvaj v láske, aby si im pomohla.
- Ja im pomôžem ...?
† Áno, pretože láska, ktorou napĺňam tvoje srdce, sa ponáhľa ďaleko za nimi a zahŕňa mnohých. Modli sa za tých, ktorých ti ukazujem vnútorným zrakom. Odovzdávaj ich duše Mojej milosrdnej láske. Veľmi mnohým môžeš pomôcť týmto spôsobom. Satan o tom vie, a preto do tvojho srdca presakuje znechutenie a neprajnícke myšlienky.
- Pred niekoľkými dňami, počas príhovornej modlitby, si mi dal na ruky zreteľné znamenie bolesti.
† Vo chvíľach väčšieho zjednotenia sa so Mnou: v obetovaní i v láske budeš cítiť Moju bolesť. Prijímaj to pokojne a s veľkou láskou. Vieš, čo to znamená. Nepopisuj to - je to znamenie Mojej lásky - len pre teba.

Piatok 18. 12. 87, 23:25 h.
"Tiahni ma za sebou! Pobežme! Zaveď ma, kráľ, do svojej komnaty. Tam jasať budeme a tešiť sa z teba ... " (Pies 1,4)
- Toľko lásky mi dávaš, Kriste.
† Milujem ťa a túžim, aby si bola ponorená vo Mne ešte viac. Túžim po tom, aby nebola hranica medzi Mnou a tebou. Aby sme skutočne boli jedno. Chcem vliať oheň lásky do tvojho srdca. Naplniť ním tvoje dlane, aby si poznala Moju lásku a Moju moc. Vyčkávaj bez prestania.
- V priebehu spoločnej modlitby som pocítila Tvoj oheň v dlaniach, a teraz si mi dal slová z Piesne piesní.
† Milujem ťa. Prahni po Mojej Láske zo všetkých síl.
- Už je polnoc, a ja som stále v Tvojom objatí ... Kým Ty si, Ježišu?
† Poznala si Ma, Moja maličká. Budeš vo Mne ako zrnko piesku v Mori. V Mojej Láske naveky.

Nedeľa 20. 12. 87, 12:30 h.
- Čo mi povieš, Ježišu?
† Milujem ťa a starám sa o tvojej záležitosti. Aj o tie najmenšie. Konaj všetko pre Mňa, a Ja budem konať pre teba.

Nedeľa 20. 12. 87, 24 h.
† Chyby, ktoré v ľuďoch vidíš, ťa nesmú od nich odrádzať. Presne naopak: musia vzbudzovať súcit a túžbu pomáhať, obdarovať láskou. Láskou uvážlivou - nie nerozumnou reakciou pocitov. Láska a pomoc, preukazované druhým, majú pôsobiť dobro v ich dušiach. Vychovávať k obetavej láske, k vďačnosti a skromnosti. Ak to, čo robíš menom lásky, vzbudzuje egoizmus, chtivosť, očakávania darov a zahľadenosť do seba - radšej nerob nič, lebo to nie je zhodné s Mojou vôľou.

Pondelok 21. 12. 87, 9:30 h.
- Vďaka Tebe, Kriste, za to, že sa môžem strácať pre to, aby iní rástli. Vďaka Tebe, Kriste, za to, že môžem trpieť pre to, aby iní mali radosť. Vďaka Tebe za to, že ma drví temnota a hriech pre to, aby iní boli vo svetle - čistí. Vďaka Tebe za to, Darca najrôznejších milostí. Vďaka Tebe za bolesť, o ktorú sa so mnou delíš. Buď velebený, požehnaný, vyvýšený.
"On uveril a mal nádej, kde už nádeje nebolo; tým sa stal »otcom mnohých národov« podľa slova: »tak bude tvoje potomstvo«. Neochabol vo viere ... neprepadol pochybnosti o Božom zasľúbení, ale posilnený vierou vzdal česť Bohu ... " (Rim 4,18-20)

Sobota 2. 1. 88, 10:30 h.
† O vernosť ťa prosím. Túžim po tvojej vernosti. Nech Mi ona nahrádza nevernosť mnohých. Nešetri sa. Ja ti predsa dám silu, budem ti oporou, ponesiem ťa. [...] Láska potrebuje činy, volanie srdca, túžby - stále niečo väčšieho. Až k zabudnutiu na seba, k šialenstvu obete samotnej. Stále, do posledného dychu, do poslednej sekundy života. [...] Život je cesta. Čas je cesta. Všetko je cestou, ktorá vedie ku Mne, alebo vzďaľuje. [...] Klame ten, kto hovorí, že Ma miluje, a odstupuje od blížnych. Tam, kde nie je láska pre druhých - nie je lásky vôbec.

Štvrtok 7. 1. 88, 11:30 h.
- Odovzdávam Ti svoju neschopnosť, svoju ošklivosť a obmedzenosť srdca.
† Ja ťa mám rád takú, aká si. Obdarúvam ťa, aby som ťa celú rozjasnil, premenil, skrášlil. Nie je potrebné mať komplexy voči Mne, alebo komukoľvek inému. Treba sa snažiť o posvätenie. Neustále ho v tebe činím a v tvojom srdci nie je temnota.
- Vidím tam plno nečistoty.
† Očistil som tvoj duševný zrak a nasýtil ťa Mojím pochopením. Preto vidíš každú škvrnku, každý tieň. [...]
† Vo Mne žiješ a budeš žiť na zemi tak dlho, ako si to pre teba budem priať. Kvôli rastu tvojej lásky vo Mne, až dosiahne plnosti. Vtedy prídeš, aby si zaujala miesto, ktoré na teba čaká v domu Otca.

Sobota 9. 1. 88, 7:30 h.
- Postaraj sa, Ježišu, aby som dokázala to svoje človečenstvo uniesť do konca.
† Odovzdaj Mi ho - Ja ho ponesiem. Každý tvoj deň, každú chvíľu vezmem a ponesiem. Všetko bude v Mojich rukách. Tam si všimneš každú chvíľku svojho života. Ožiarim, nasýtim Mojou láskou. A budeš Ma spoznávať v každom človeku, miestu a udalosti. Všetko odovzdaj hrdinským činom lásky. Neustávajúcim. A popros Moju Matku, aby ti to pomáhala konať.

Utorok 12. 1. 88, 8:30 h.
† Stvoril som ťa preto, aby som ťa miloval, aby som ti dal šťastie, aké môže dať len Boh.
- Ako sa mám zachovať, keď ma tak veľmi a nezaslúžene obdarovávaš?
† Obyčajne. Radovať sa ako dieťa a prijímať všetko s vďačnosťou. Opatrovať to, čím ťa obdarujem, a milovať Ma celým srdcom - zo všetkých síl, s prostotou dieťaťa. Túžim po láske, veď neopätovaná láska je veľká bolesť.

Piatok 15. 1. 88, 8:50 h.
† Stvoril som ťa povolal k veľkému prepojeniu so Mnou. Dovoľ Mi, aby som ťa k tomu doviedol.
- Sú chvíle, kedy sa mi zdá, že sa blížim k hranici, kde si len Ty - Svetlo a Láska, a kam vôbec nie je možné vojsť.
† Uč sa odmietať svoju telesnosť. Telo je len prostriedkom, ktorý si dostala, aby si mohla prejsť ľudskou cestou očistenia a rozhodnutia sa pre Lásku. [...] Pomáhaj druhým poznávať Mňa a seba samu, aj cestu, ktorá ku Mne vedie: od naplnenia Zákona až po slepého vrhnutia sa z lásky do Môjho náručia. Nespi. Tvoj život musí byť intenzívny, s úplnou mobilizáciou síl tvojej duše. Odpočinutím tvojej duše budem Ja - len a výlučne.
"Hľaď, aby si konal službu, ktorú si prijal v Pánovi." (Kol 4,17)


Masima
zdroj: MCM

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top