Novéna - Boh je môj Otec

0
V roku 1932 odovzdal nebeský Otec posolstvo sestre Eugenii Ravasio v diecéze Grenoble, ktoré si môžete prečítať na tejto stránke. Táto novéna je vlastne modlitba sestry Eugenie Ravasio, ktorá sa môže modliť len ako samostatná modlitba, alebo - ak si chceme vyprosiť nejakú milosť - modlíme sa ju deväť dní. Ak sa koná táto modlitba v rámci novény, treba dodať: "Sľubujem ti, že budem veľkodušnejší, osobitne počas týchto deviatich dní, v tejto situácii (...) príp. voči tejto osobe (...)."

Otče môj, ktorý si na nebesiach, aké je príjemné a milé vedieť, že ty si môj Otec a ja som tvoje dieťa.
Osobitne vtedy, keď je zamračené nebo mojej duše a keď ma viac ťaží môj kríž, cítim potrebu opakovať: Otče, verím v tvoju lásku ku mne!
Áno, verím, že si mi Otcom v každej chvíli môjho života a že ja som tvoje dieťa.
Verím, že ma miluješ nekonečnou láskou.
Verím, že dňom i nocou bdieš nado mnou a že ani jediný vlas nespadne z mojej hlavy bez tvojho dovolenia.
Verím, že ty, nekonečne múdry, vieš lepšie ako ja, čo je pre mňa dobré.
Verím, že ty, nekonečne mocný, môžeš dosiahnuť dobro aj z toho, čo je zlé.
Verím, že ty, nekonečne dobrý, všetko riadiš v prospech tých, ktorí ťa milujú; a preto aj pod rukami, ktoré bijú, vtláčam bozk na tvoju ruku, ktorá uzdravuje.
Verím! No rozmnož vo mne vieru, nádej a lásku.
Nauč ma vidieť vždy tvoju lásku ako usmernenie v každej situácii môjho života.
Nauč ma odovzdávať sa ti ako dieťa do náručia svojej mamy.
Otče, ty vieš všetko, ty vidíš všetko. Ty ma poznáš lepšie, ako ja poznám samu seba. Ty zmôžeš všetko a ty ma miluješ.


Otče môj, keďže chceš, aby sme sa neustále obracali na teba, s dôverou ťa s Ježišom a Máriou žiadam: ... (tu vyjadri o akú milosť prosíš)
Na tento úmysel ti v jednote s ich presvätými Srdcami prinášam všetky svoje modlitby, obety a sebazaprenia, všetky svoje skutky, ako i väčšiu vernosť v plnení svojich povinností.
Daruj mi svetlo, silu a milosť Ducha Svätého. Upevni ma v tomto Duchu, aby som ho nikdy nestratila, nezarmútila, ani v sebe neoslabila.
Otče môj, prosím ťa o to v mene Ježiša, tvojho Syna!
A ty, Ježišu, otvor mi svoje Srdce, vlož doň moje a so Srdcom Panny Márie obetuj ho nášmu nebeskému Otcovi! Získaj pre mňa milosť, ktorú potrebujem.
Nebeský Otče, pozvi k sebe všetkých ľudí.
Nech celý svet ohlasuje tvoju otcovskú dobrotu a tvoje Božie milosrdenstvo.
Buď mi nežným Otcom a chráň ma všade ako zrenicu svojho oka.
Daj, aby som vždy bola hodná volať sa tvojím dieťaťom: Zmiluj sa nado mnou!

Nebeský Otče, sladká nádej našich duší, nech ťa všetci poznajú, uctievajú a milujú.
Nebeský Otče, nekonečná dobrota, ktorá sa rozlieva na všetky národy, nech ťa všetci poznajú, uctievajú a milujú.
Nebeský Otče, blahodarná rosa ľudstva, nech ťa všetci poznajú, uctievajú a milujú!

Matka Eugénia Ravasio

Spojené s čiastočnými odpustkami, ktoré udelili: 8. mája 1936 parížsky kardinál Jean Verdier, 9. októbra 1935 Mons. Jules Girard, apoštolský vikár v Káhire.

Masima - Verím a Dôverujem

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top