Korunka k Nepoškvrnenému Srdcu Panny Márie

0
Bože, príď mi na pomoc.
Pane, ponáhľaj sa mi pomáhať.
Sláva Otcu...

1. Nepoškvrnená Panna, počatá bez prvotného hriechu, ty si všetky hnutia svojho najčistejšieho Srdca usmerňovala k Bohu a vždy si bola poddaná jeho božskej vôli. Vypros mi, aby som si celým srdcom zošklivil hriech a naučil sa od teba byť poslušným voči Božej vôle.

1x Otče náš... 7x Zdravas‘ Mária

2. Ó Mária, obdivujem tvoju hlbokú pokoru, ktorá spôsobila, že sa tvoje požehnané Srdce preľaklo, keď ti archanjel Gabriel zvestoval, že si vyvolená za matku Najvyššieho, a vnukla ti, že si sa prehlásila za najnižšiu služobnicu Pána.
Zahanbený pohľadom na svoju pýchu, vyprosujme si od teba skrúšené a pokorné srdce, aby som poznával svoju úbohosť, a tak mohol dosiahnuť slávu, ktorá je sľúbená pokorným srdciam.

1x Otče náš... 7x Zdravas‘ Mária


3. Požehnaná Panna, tvoje najsladšie Srdce zachovávalo ako drahocenný poklad slová tvojho dieťaťa Ježiša. Pri uvažovaní vznešených tajomstiev týchto slov si žila len pre neho. Veľmi ma zahanbuje chlad môjho srdca.
Drahá Matka, vypros mi, aby som ustavične rozjímal o svätom Božom zákone a snažil sa ťa nasledovať horlivým cvičením kresťanských cností.

1x Otče náš... 7x Zdravas‘ Mária

4. Slávna Kráľovná mučeníkov, tvoje sväté Srdce bolo pri Synovom utrpení ostro prebodnuté mečom, ktorý ti predpovedal svätý starec Simeon. Vypros môjmu srdcu pravú statočnosť a svätú trpezlivosť v útrapách a protivenstvách tohto biedneho života, aby som sa osvedčil ako tvoje pravé dieťa, križoval svoje telo s jeho žiadosťami a nasledoval umŕtvovanie kríža.

1x Otče náš... 7x Zdravas‘ Mária

5. Tajomná Ruža, Panna Mária, tvoje lásky najhodnejšie a láskou planúce Srdce nás pod krížom prijalo za svoje deti. Tam si sa stala našou najnežnejšou matkou. Daj mi pocítiť sladkosť tvojho materského Srdca i silu tvojej moci u Ježiša vo všetkých nebezpečenstvách života a zvlášť v hroznej hodine smrti. Daj, nech moje srdce v spojení s tvojím Srdcom vždy miluje Ježiša teraz i na veky vekov. Amen.

1x Otče náš... 7x Zdravas‘ Mária

Masima - Verím a Dôverujem

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top