Sväté rany a duše v očistci

0
"Dobrodenia svätých rán privádza do očistca Božiu milosť a vyvádza odtiaľ duše do neba. Kedykoľvek pohliadnete s čistým srdcom na Ukrižovaného, vyslobodíte z očistca päť duší, za každú ranu jednu.

Keď sa modlíte krížovú cestu s úplne čistým, oslobodeným srdcom, získavate pre zásluhy každej z mojich rán pri každom zastavení tú istú milosť.

Keď obetujete moje sväté rany za hriešnikov, nezabúdajte na duše v očistci, lebo len máloktorí myslia na to, aby im uľahčili. Pre duše v očistci sú sväté rany najväčším pokladom."

To ukázal Spasiteľ vo videní laickej sestre v kláštore Navštívenia Panny Márie v Chambéry vo Francúzsku, Marte Chambonovej.

V jednu pôstnu nedeľu nemohla ísť na kázanie, lebo bola chorá. Prišiel k nej Pán Ježiš a povedal:
"Dám ti zamestnanie: Spoj svoje bolesti s mojimi a obetuj ich za duše v očistci."

Marta tak urobila a videla, ako pri každom takom úkone vchádza jedna duša do neba.  


Pri dvadsiatom obetovaní sa jej zjavil Boh Otec a povedal: "Dávam ti tú istú moc, akú som dal svojmu Synovi, iba mi musíš obetovať svoje srdce spolu s jeho." 

Sestra Mária Marta tak robila a videla, ako pri každom tomto obetovaní a zjednotení celá zástup duší ako kŕdeľ vtákov - ako sa vyjadrila - vzlieta do neba.

Duše, ktoré vyslobodila, niekedy prichádzali, aby jej poďakovali a vraveli: 
"Slávnosť svätých rán trvá stále. Ich cenu sme poznali až vo chvíli, kedy nám bolo dopriate vojsť do večnej blaženosti. Keď obetuješ sväté rany božského Spasiteľa večnému Otcovi, spôsobuješ takmer druhé vykúpenie."

Zo všetkých tých duší boli Márii Marte istotne najbližšie duše spolusestier. Za ne sa najviac modlila a trpela. Najblahoslavenejšia Panna jej zjavila, aké je to jej milé: 
"Duše tvojich sestier v očistci sú duše mojich detí. Spôsobuje mi veľkú radosť, keď sa za ne modlíš. Veľmi ma bolí, keď ich vidím v očistcových plameňoch, a neujde im skoro žiadna.Som Kráľovná a chcem, aby tieto duše vládli spolu so mnou. Ani môj Syn, ani ja, aj keď máme takú moc, ich nemôžeme vyslobodiť. Musia sa za svoje chyby kajať, ale vy ich môžete ľahko potešiť a otvoriť im nebo, keď za ne nebeskému Otcovi obetujete sväté rany."

Pán Ježiš jej povedal: "Obetuj ich za všetky ich priestupky rehole." 

Jedna zo sestier sa jej ukázala skoro po smrti a oznámila jej: "Domnievala som sa, že všetko konám len pre Boha, ale keď mi boli moje skutky ukázané, poznala som, že sú plné prirodzených pohnútok. Zachránila ma iba dôvera v rany nášho Pána a Spasiteľa. Ó, ako je dobré v nich umierať!"

NIHIL OBSTAT A. Can. Eltschkner,cenzor
IMPRIMATURPragae, die 7. Aprilis 1927 + Ant. Podlaha, Episcopus Paphiensis, Vicarius generalis

Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top